Avatar billede xvid Seniormester
14. august 2010 - 23:55 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

scanne domain

hej

er der et værktøj der kan scanne et domaine og se hvad for nogle mapper der er ?
jeg har fået besøg hvor nogen besøger linket direkte

på forhånd tak
Avatar billede leif Seniormester
15. august 2010 - 00:25 #1
Ikke bare sådan, men hvis nogen besøger en side er det jo ofte fordi enten der er et link til det på en anden side eller du har sendt det til dem
Avatar billede jwolf Nybegynder
18. august 2010 - 13:32 #2
Der findes da masser af værktøjer der kan scanne og se hvad der ligger på domainer. Men jeg vil da give leif ret i at den største sandsynlighed er at nogen klikket på et link på din side, eller har gemt præcis den side i deres favoritter og besøgt den direkte derfra.
Avatar billede xvid Seniormester
23. august 2010 - 12:14 #3
masser af værktøjer ? man hvilke ??
Avatar billede leif Seniormester
23. august 2010 - 13:13 #4
jwolf -> Du må da gerne scanne et af mine domæner for at se om du kan finde en mappe som der IKKE linkes til nogen steder fra eller komme ud med eksempler på programmer som kan finde den omtalte mappe ?
Avatar billede jwolf Nybegynder
23. august 2010 - 15:32 #5
Jeg fik vist ikke udtrykt mig tydeligt nok. Leif har selvfølgelig ret i at en scanner kun kan finde filer og mapper der linkes til på hjemmesiden. Så hvis du har fået et besøg på en side som der ikke linkes til, så er det lidt mystisk.
Avatar billede xvid Seniormester
22. maj 2011 - 10:37 #6
.