Avatar billede Aleksander_I Nybegynder
13. august 2010 - 23:52 Der er 4 kommentarer

Skærm virus?

når jeg tænder min Acer skærm så kommer der billed på i ca 30 sek og så forsvinder det igen men skærmen er stadig tændt og hvis jeg slukker og tænder for signalet til den så kommer der billed på igen i ca 30 sek. jeg har prøvet at sætte skærmen til andre computere og der sker det samme. jeg har fået afvide at skærmen kan have fået en virus, kan det passe? og hvis ja kan jeg gøre noget ved det?
13. august 2010 - 23:58 #1
Velkommen til E. ...

...skærmen kan have fået en virus... VRØVL!

Gætter på at der er tale om en 'løs' FLADSKÆRM ?

Bare for en go' ordens skyld; start op i REN BIOS billed. Samme tendens ?

Skærmen's BACKLIGHT er syg/død !!!
Avatar billede Aleksander_I Nybegynder
14. august 2010 - 00:27 #2
ja der sker det samme hvis jeg starter op i ren bios,
det er underligt for jeg har siddet og "leget" med den som sekundær skærm med at tænde og slukke for signalet som jeg skrev og der tænder den fint hver gang men så slukker den jo igen efter de der små 30 sek.

"Skærmen's BACKLIGHT er syg/død" det lyder bare underligt hvis det allerede er gået da skærmen ikke er mere end 13 måneder gammel..?
14. august 2010 - 00:36 #3
"Skærmen's BACKLIGHT er syg/død" - så vil den typisk/netop opføre sig som du beskriver... har oplevet det en del gange (i job øjemed altså!)

Om du kan få den rep / skiftet under garantien - hmmm...
Avatar billede 220661 Ekspert
14. august 2010 - 05:38 #4
Du har under alle tilfælde 2 års reklamationsret, og den skal du da forsøge at benytte dig af. Vi fik repareret en bærbar hvor bundkortet var gået sig en tur. Den var 22 mdr gammel da den gik itu. Kontakt din forhandler/butik og hør hvor du står i denne sag.