Avatar billede Slettet bruger
13. august 2010 - 11:16 Der er 10 kommentarer

søger instalations cd

Er der nogen som har instalations cd til pc ,som i ikke bruger

men det gælder for alle modeller og mærker til privat brug og

ikke til salg hvis nogen skulle få den tanke nej absolut ikke,

der kan sendes til min mail hvis der skulle være spørsmål derom

dette emne MVH JHFC:

Min E-Mail er jhfc1000@live.dk
Avatar billede 220661 Ekspert
13. august 2010 - 12:19 #1
Hvorfor ikke tage spørgsmål her. Det er jo det hele konseptet drejer sig om?

Og i øvrigt er det jo på grænsen af hvad man må her. Du skriver det ikke har noget med salg at gøre, men hvem kontrollerer det????
Vi ved jo ikke hvad der sker når du har fået softwaren.

Forklaring udbedes på hvad du vil med det.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. august 2010 - 13:16 #2
der er 2 typer installations-skiver - med/uden OS.
Dem med OS hører til maskinen - pga licenser.
Uden OS, så er det bare en samling forældede drivere - det er bedre at hente dem fra gang til gang på producentens hjemmeside.
Avatar billede Jensen DK Novice
13. august 2010 - 13:32 #3
Hvilket styresystem snakker vi om?
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2010 - 13:57 #4
Hvis det skal være så er det fordi jeg bruger min pension og

fritid og reparer computer for andre ældre folk ,og derfor

søger jeg det for hvis jeg skal have fat i hver fabrikat jamen

så bliver man aldrig ferdig så derfor venner .

MVH JHFC
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2010 - 14:06 #5
Ok ja men skal lige have lov at finde ud af hvordan dette

system her virker ik ,og jeg gik da udfra man havde bemærket

jeg var ny her ,men det må så være undskyld fordi jeg brugte

en forkert linie ik .

MVH JHFC.
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2010 - 15:03 #6
Til 220661: jo det kan du nok have ret i men jeg beklager fejlen

men da jeg er ny her skal jeg lige have det ind på lystavlen ,

nå men håber det gav dig svar på det .

M V H JHFC.
Avatar billede fromsej Praktikant
13. august 2010 - 15:16 #7
Du har ingen glæde af gamle driverCDér.
Brug et prg. alá Everest til at finde ud af, hvilken hardware, derefter en tur på google.

http://www.fromsej.dk/Vejledninger/everest/eve.html
Avatar billede 220661 Ekspert
13. august 2010 - 15:46 #8
Det er i orden. Man kan jo ikke lige have en mavefornemmelse for hvad og hvem der skriver i den anden ende.
Og som fromsej skriver så er det bedre at finde ud af hvad der er i pc, og finde drivere her. Det vil bliver svært at holde styr på alle de forskellige drivere fra cd.
Det bedste du kunne gøre er at lave din egen database med de drivere du finder efterhånden. Du kunne lægge dem på noget eksternt medie, og installerer herfra. En større usb pind ville være fin til formålet.
Avatar billede Vandreren Novice
13. august 2010 - 15:46 #9
alle modeller og mærker til privat brug

Det var dog en ubehagelig stor mængde cd'ere med forældede drivere - dvs. software, som formentlig kan findes på nettet.

Og forresten, hvis der var et marked for den slags cd'ere, så ville de fleste eksperter herinde være mangemillionærer. ;)
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2010 - 16:23 #10
Nej jeg kan se i er lidt galt på den ,men det betyder ikke

noget da jeg har tilbud fra andre kanaler ,og jo jeg mener

at have glæde af dem men ikke som indtjening hvis det skulle

være nej ,men glæden har jeg da haft af cd fra gamle maskinner

så jo har forøvrigt repareret to og de kører fint.

Men derfor vil jeg da takke alle for deres svar her om dette

emne og hjælpen . MVH JHFC