Avatar billede dortheaa Nybegynder
13. august 2010 - 07:00 Der er 13 kommentarer

outlook express

Jeg har købt en stationær og en bærbar og begge køre win 7.
men jeg syntes at ikke jeg kan undvære outlook express da det er firma pcer begge to.

hvad gør jeg - skal jeg gå til forhandleren og få slettet win 7 og få xp tilbage ? det koster

Det er surt at forhandleren ikke har oplyst at der er sket denne ændring - det er måske godt nok for private pcer - men ikke firma pcer.

mvh Dorthe
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. august 2010 - 08:35 #1
Hej og velkommen på Eksperten jeg syntes bestemt ikke du skal gå tilbage til XP rent opdateringsmæssigt har den jo ikke langt tilbage men i stedet gå i valgfrie opdateringer og sætte flueben ved live essentiel live mail er næsten identisk med outlook express
13. august 2010 - 09:09 #2
... Outlook Express findes ikke i WIN7 - og du kan IKKE 'overføre' programmet til WIN7...

Jeg vil heller ikke anbefale at forsøge at lægge den GAMLE XP på en så ny PC; der er sansynligvis ikke driversoftware til det GAMLE XP system og så går det op i 'hat og briller'... Mange andre har forsøgt dette 'trix' ...

---

En spøjs sammenligning ->
"ØV - det er bilforhandlernes skyld at min nye bil ikke er leveret med KASSETTEBÅND afspiller" *G*
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. august 2010 - 10:19 #3
Det er surt at forhandleren ikke har oplyst at der er sket denne ændring

Er de købt med bind for øjnene, siden man ikke har set hvilket styresystem der var på?

Hvilket mærke og model er der tale om?
Avatar billede dortheaa Nybegynder
13. august 2010 - 12:00 #4
takker for svarene.
Ja den ene er købt i panik da lokalt it firma "kom" til at slette 3 års regnskaber pluds bach up på sekundær hardisk.

den stationære er en Hp.

jeg beholder så win 7 og forsøger som skrevet måske jeg kan vænne mig til det.

og tak for velkomsten. syntes der er rigtig mange god informationer her inde.

rigtig god weekend til alle og tak
Dorthe
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. august 2010 - 12:05 #5
Husk lige at lukke din tråd hvis du ville give point til mig?
så lukker du bare selv spørgsmålet ved at sætte mærke i svar(tilløsninger og poientgivning) og så akseptere
Selv god weekend
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. august 2010 - 13:51 #6
Hej Dorthe.
Grunden til jeg spurgte om mærke og model, var at nogen fabrikanter af pc´ere stadig leverer XP med til deres maskiner, sammen med windows 7.

Har du tjekket div. skiver der fulgte med, om dette skulle være tilfældet?
Avatar billede ptj_11 Forsker
14. august 2010 - 00:39 #7
Hej Dorthe.
Er der gjort forsøg på at retablere det slettede regnskab/backup?

Det er jo ikke uvæsentligt, set ud fra firmaets driftsmæssige hensyn.
/ptj_11
Avatar billede dortheaa Nybegynder
12. september 2010 - 09:36 #8
Ja jeg har forsøgt at genoprette regnskaberne men det er mislykkedes.

så jeg er igang med at rekonstruktere dem mangler 1 1/2 ÅR LIGE NU.

surt.

Men tak til alle jeg lukker her og giver point.
Avatar billede dortheaa Nybegynder
12. september 2010 - 09:41 #9
poko 30
Avatar billede dortheaa Nybegynder
12. september 2010 - 09:52 #10
jeg forsøger lige om jeg kan finde ud af det med point. Tak for hjælpen.
Dorthe
Avatar billede dortheaa Nybegynder
12. september 2010 - 09:55 #11
det ser ud til at gir mig selv point og det var jo ikke meningen.
kan man slette ovenstående
12. september 2010 - 09:58 #12
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5

DU skal ikke selv lægge [svar]; som der står er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning) ...

---

Nej - du kan ikke slette noget som helst indlæg her på E. ...
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. september 2010 - 16:02 #13
Henvist til #9 så aksepterer du bare selv.
som jeg skrev i #5