Avatar billede petil Nybegynder
23. juli 2001 - 21:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

self closed()

Hvordan laver man et javaSript der får et pop-up vindue til at lukke, når man klikker i det?
self closed()
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. juli 2001 - 21:29 #1
ikke d i closed, ellers er den ret så tæt på:

<a href=\"java script:top.close()\">Luk vinduet</a>

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. juli 2001 - 21:31 #2
Men vær forberedt på at det virker bedst i et vindue du selv har åbnet med javascript.
I et vindue brugeren selv har åbnet kommer der en prompt \"vil du lukke dette vindue?\" og hvis han ikke svarer ja bliver vinduet ikke lukket.
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2001 - 21:34 #3
jakoba>> hmm sådan jeg forstod den sku men ku trykke lige meget hvor i popupen
Avatar billede roenving Novice
23. juli 2001 - 21:36 #4
Hvis space har ret, så
<BODY ... onClick=\"java script:top.close()\">
som jakoba ellers rigtigt skrev
;-}
Avatar billede petil Nybegynder
23. juli 2001 - 22:36 #5
Egentlig skulle både jakoba og roenving have hver 30 point, da roenving\'s måde virker fint men var lidt dårligt beskrevet for sådan en som mig (novice)