Avatar billede danjette Nybegynder
11. august 2010 - 15:11 Der er 2 kommentarer

XP fryser

Hej når jeg sætter min USB nøgle i fryser den også når jeg sætter min ekstern hard disk til. er der nolge der kan hjælpe. M.v.h. Dan
Avatar billede KHHP Juniormester
11. august 2010 - 15:18 #1
Hej
Som ny bruger ved du nok ikke at du bliver nødt til at være en smule mere specifik når du stiller spørgsmål. I dette her tilfælde mangler vi oplysninger om hvilken PC det drejer sig om. Er det en bærbar eller stationær PC?
Det eneste jeg kan hjælpe dig med lige nu med de få oplysninger jeg har, ville jeg foreslå at du starter den op og sørger for at Windows har alle tilgængelige opdateringer. Hvis dette fortsat ikke hjælper kan du vende tilbage med flere oplysninger om din PC så vi måske kan hjælpe dig lidt videre.

HUSK! Kommentar(til forslag, tilbagemelding og andet). Svar (til løsninger og uddeling af point)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2010 - 20:56 #2
Hej Dan og velkommen.
Har du set om du har gule anmærkninger i enhedshåndtering?
Tænker på usb.