Avatar billede ingvardt Nybegynder
08. august 2010 - 15:19 Der er 10 kommentarer

Min printer går i dvale

Min printer fungerer fint rent manuelt, men den modtager ikke ordrer fra PC - i stedet går den i dvale. Hvad gør jeg?
Printer: Brother MFC 9180
Avatar billede milter Ekspert
08. august 2010 - 15:57 #1
Mener du, du får problemet, efter din computer har været i dvale?

Bruger du parallel eller USB-kabel?

Er printeren koblet til stationær eller bærbar computer?
Avatar billede ingvardt Nybegynder
08. august 2010 - 17:42 #2
1. Nej, i stedet for at printe, når jeg be'r den om det, så går den i dvale og forbliver der.
2. Jeg mener det er parallel.
3. Stationær computer.
På forhånd tak, at du vil svare.
Ingvardt
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. august 2010 - 17:47 #3
Har du et andet printerkabel du kan prøve med? - de mange ledere bliver med tiden skøre i sådan et kabel, så det kan være årsagen.
Avatar billede ingvardt Nybegynder
08. august 2010 - 17:57 #4
Hej Ole.
Det virkede!!!
Rigtig mange tak for din indsats.
Du har fuldt ud fortjent dine point og mere til.
Hjertelig hilsen
Ingvardt
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. august 2010 - 19:11 #5
Jåja, så meget gjorde jeg jo ikke, andet end at øse af min erfaring ;-)
Avatar billede milter Ekspert
08. august 2010 - 21:53 #6
@ingvardt.

For at lukke dette spørgsmål mangler du nu bare at "Acceptere" svaret fra ole_madsen. Kig her:

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1
Avatar billede ingvardt Nybegynder
08. august 2010 - 22:55 #7
Svar fra Ole Madsen accepteret.
Ingvardt
Avatar billede milter Ekspert
08. august 2010 - 23:20 #8
#7.

Ikke helt :-)

Jeg kan ikke huske, hvordan nøjagtigt det ser ud på din skærm, men du skal ikke selv lave et "Svar".

Når du åbner denne side, skal du bare klikke på "Accepter" ud for Ole Madsens indlæg #5, og så noget i retning af "Opdater" eller "Opret".
Avatar billede ingvardt Nybegynder
16. december 2010 - 12:26 #9
Jeg accepterer med tak Ole Madsens indlæg med forslag til mig.
Aage Johansen
Alle point til Ole Madsen
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. december 2010 - 12:38 #10
Nå for søren, undskyld mange gange.... - jeg har helt overset dialogen her.

Du kan jo først tildele points, når jeg har lagt "Svar" i stedet for "kommentar".

Det er hermed gjort...