Avatar billede kimgr00 Nybegynder
07. august 2010 - 13:38 Der er 1 løsning

Airport express har problemer med at holde netværksforbindelse.

Jeg har købt mig Airport expres som jeg har koblet på min linksys WRT54GR trådløse router (g). Jeg har fået det op at køre så jeg kan sende trådløs lyd fra iTunes, og styre det hele fra min Ipod touch. Det krævede at slukkede for min Firewall i routeren for at apple remote virkede.
Men mit problem er at jeg kun kan komme i kontakt med min Airport expres i ca 2 min efter min router er opstarter. Hvis jeg begynder at sende musik til min Airport expres inden for dette tidsrum kan jeg godt holde forbindelsen til den så længe jeg spiller musik, hvis jeg stopper skal jeg genstarte routeren for at komme i kantakt med den igen.
Hvis jeg går ind i routeren og ser på listen over uddelte IP adresser ligger den der under, så det undre mig lidt hvorfor jeg ikke kan komme i kontakt med den.

Er der nogen der har en ide til hvad der er der sker.
Avatar billede kimgr00 Nybegynder
11. august 2010 - 23:04 #1
Lukker