Avatar billede Sebstar Nybegynder
05. august 2010 - 11:55 Der er 1 løsning

Android Mobil ->Tænd/Sluk/Browse PC

Hej alle,

Efter at have banket hovedet ind i muren en ca. 15 ½ til 73 gange, har jeg brug for hjælp.

Det jeg gerne vil er at, sætte min Xperia X10 op til at gå på 3G net, tænde min PC, browse indhold, overføre filer til og fra PC/Android og slukke for PC.

Jeg er kommet så langt at jeg har kigget en del på WOL, og fundet en app til det, men kan ikke få den til at virke. mit ethernet er sat op til PME(power management Event) i Bios og Magic Packet i windows.
App er sat op med MAC adress, PC'en lokale IP adresse og den respektive port er forwarded på router... hmmm der sker bare ikke noget.

jeg har fundet en anden app til at browse pc indhold, den hedder homepipe og er faktisk meget god, og virker fint. der er bare det problem at PC clienten kræver bruger og adgangskode hvergang computeren bliver tændt >< .

Er der nogen der ude, der har haft de samme behov som mig, og fundet en god løsning ville jeg meget gerne høre noget. det behøver ikke at være med dette setup, bare det virker til det jeg skal bruge det til.

på forhånd mange tak for hjælpen
Avatar billede Sebstar Nybegynder
03. november 2010 - 11:41 #1
Løsning er fundet..