Avatar billede emilovic Nybegynder
04. august 2010 - 18:30 Der er 5 kommentarer

mister Lan-connection 1 gang hver time?

Hej.
jeg har problemer med mit internet på min bærbar.
efter jeg har tændt den og været på et stykke tid, mister jeg internettet og der kommer et gult ikon nede ved "Netværk- internetadgang" og jeg mister nettet, jeg trækker så lan stikket ud og sætter det i igen, også får jeg internettet igen, men den bliver ved med at gøre dette hver time.
Jeg har win7 (64 bit), vores router er en "Sagem F@st 3405"
de andre computer på nettet mister ikke nettet
04. august 2010 - 19:17 #1
Velkommen til E. ...

Er det 'præcist' en time ?

Check i opsætningen af netkortdelen mht. "Sluk denne enhed for at spare strøm..." ?
Avatar billede emilovic Nybegynder
04. august 2010 - 19:26 #2
Okay, dette er muligvis problemet ! :)
jeg har været unde under egenskaber på "Lan-forbindelse" og der var knæk-pillen til "Tillad, computeren at slukke for denne enhed for at spare strøm" den var slået til.

nu har jeg sat den fra :) også ser vi om 1-2 timer om jeg mister nettet :) (Jeg krydser fingre!) :D
04. august 2010 - 19:37 #3
(Oplevet det i en anden tråd *S*)
Avatar billede emilovic Nybegynder
04. august 2010 - 22:37 #4
Nej . dette hjalp ikke, jeg har haft dc

20.09

20.41

21.42

:S
Avatar billede emilovic Nybegynder
04. august 2010 - 23:36 #5
22.37 også