Avatar billede aliaz Nybegynder
03. august 2010 - 09:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Matlab cell array

Hej

Jeg har følgende cell array of strings:

txt = 'Year    Month    Day    Hour'

Den fremkommer fordi jeg indlæser en logfil med textread-funktionen. Nu vil jeg gerne have brudt den op, så jeg kan læse hver indgang (afbrudt af tabulator) i et tekstarray, altså:

txt2 = {'Year' 'Month' 'Day' 'Hour'}

Jeg har prøvet med char-funktionen, men det får jeg blot en 1 x 19 matrix ud af, men ét tegn pr. indgang.

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede Mik2000 Professor
04. august 2010 - 12:31 #1
Er det noget du vil betale for laves siden det ligger i opgaver?
Ellers skal det placeres under den kategori der passer til spørgsmål
Avatar billede aliaz Nybegynder
04. august 2010 - 12:45 #2
Jeg ser ikke andre tilbyde betaling herinde, så nej, absolut ikke. Tråd flyttet til Programmering --> Andre