Avatar billede formkage Nybegynder
01. august 2010 - 16:42 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

GTA IV Episodes from liperty city

Hejsa :)

Jeg har lige købt "GTA IV Episodes from liperty city - The ballad of gay tony"
Og synes det er ganske okay - men jeg har bare det problem, at rockstar har lavet en "danse" mission - SOM VIRKELIGE IRRITERE MIG!

Så mig spørgsmål er, kan det lade sig gøre at sende sit save game til en af mine venner (eller en af jer som har spillet - LOVLIGT!)
Og så i kan klare den mission for mig :P Så burde vi kunne finde en betaling som kan klare det... :)
Avatar billede formkage Nybegynder
01. august 2010 - 16:42 #1
Test
Avatar billede snuswdk Nybegynder
01. august 2010 - 16:52 #2
Er der tale om ps3,xbox306 eller pc. men mener gerne det skulle være muligt og sende det til en ven, vis det er til pc ;)
Avatar billede formkage Nybegynder
01. august 2010 - 16:57 #3
PC :P Ja det ville jeg også synes - Men prøvede det her den anden dag, men han kunne ikke loade dem (tror de er bundet til ens windows live account???)
Avatar billede formkage Nybegynder
01. august 2010 - 17:05 #4
snuswdk - du har ikke spillet vel? :P
Avatar billede snuswdk Nybegynder
01. august 2010 - 19:18 #5
nej har kun spillet til xbox360.
men du kan vist også bare flytte din live bruger med

"C:\documents and settings\\Local Settings\Applicationdata\Microsoft\XLive"

"C:\documents and settings\\Local Settings\Applicationdata\Rockstar Games"
Avatar billede formkage Nybegynder
03. august 2010 - 18:46 #6
OK :P Ehm den chopper som politiet flyver i (også den som man selv flyver i sidste mission) Den som ligner en black hawk fra black hawk down - HVOR KAN MAN FINDE SÅDAN EN ? : :D
Avatar billede snuswdk Nybegynder
03. august 2010 - 20:13 #7
Får man vist på et tidspunkt hvor den står ;)
men mener den står hvor jeg har sat den blå plet.

http://tinypic.com/r/zwg7e8/4
Avatar billede formkage Nybegynder
03. august 2010 - 22:54 #8
Du kan ikke forklare eller bedre - sende et screen af hvor den er vel? :P
Avatar billede formkage Nybegynder
03. august 2010 - 23:35 #9
srry så ikke dit link :P
Avatar billede formkage Nybegynder
04. august 2010 - 01:25 #10
Hvad så med den der FBI dodge car ved du hvor man kan finde den?
Avatar billede snuswdk Nybegynder
04. august 2010 - 16:37 #11
nej mener kun man kan få den med cheat :D
Avatar billede formkage Nybegynder
04. august 2010 - 18:55 #12
Kender du cheaten til den ? :P
Avatar billede formkage Nybegynder
12. august 2010 - 21:12 #13
Snus plz kom med et svar ( så jeg kan give dig dine points)
Avatar billede formkage Nybegynder
06. november 2010 - 17:31 #14
Efter som snus ikke kom med et svar tager jeg selv point