Avatar billede niklas1 Nybegynder
28. juli 2010 - 21:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Banner/Knap - Hjælp!

Hej folkens..

Jeg sidder her med en lille opgave,
jeg skal have lavet nogle knapper - ligesom følgende :
http://128903.host4.onlinehost.dk/Random_Buttom.jpg ..

Det skal være sådan at øverst i venstre side skal kunne ændres, altså så der står noget andet.

Nederst i højre hjørne hvor der står SE MERE, vil jeg gerne have lavet sådan at det er sådan en flap/curl ligesom evt:
http://img242.imageshack.us/img242/1984/shutterstock8904358convhc3.jpg ..

Det der SE MERE, behøves ikke kunne ændres.
- dog skal der være mulighed for at kan ændre "baggrunds billedet", så billedet kommer til at passe med overskriften, f.eks hvis der nu står BURGER MENU, skal jeg kunne sætte et burger billede ind, osv osv osv.

Er her nogle som kan hjælpe med at lave dette, så vil jeg være rigtig glad :)

Farver, skal være i samme som et jeg har lagt ind - RØD..

Spørg bare hvis der opstår spørgsmål..

Med venlig hilsen
Niklas
Avatar billede jps6kb Novice
29. juli 2010 - 21:14 #1
Send en mail til kim@b-web.dk - så kan jeg godt lave det for dig.
Avatar billede niklas1 Nybegynder
18. februar 2012 - 14:21 #2
lukket