Avatar billede Nimblefingers Nybegynder
28. juli 2010 - 18:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Javadoc i netbeans til Mac

hejsa Eksperter

Jeg vil indlede med at jeg er helt ny i Mac og helt ny java (programmering generelt)

problemet er at jeg har ledt nettet tyndt for at finde en direkte måde at installere javadocs på i min netbeans (v.6.9) jeg har downloaded et bundle fra oracle med JDK og netbeans

http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/index.html

men jeg kan ikke finde ud af om jeg i den forbindelse har downloadet javadoc også. hvis ja hvor f**** er den så på mit drev (som sagt er jeg ny i mac også og aner ikke en skid om hvor den lægger alt muligt når man installerer)

jeg kan ikke finde et sted hvor jeg kan downloade javadocs alene alle links jeg har fundet fører tilbage til førnævnte link.

håber en af jer kan hjælpe mig lidt igang med det her

på forhånd mange tak

-Nimblefingers
Avatar billede arne_v Ekspert
28. juli 2010 - 18:28 #1
Oracle har vist kvajet sig da de flyttede SUN's web site over til deres egen.

Det er ikke til at finde docs download.

Det plejer at vaere ret nemt.
Avatar billede Nimblefingers Nybegynder
02. september 2010 - 08:52 #2
Lukket
Avatar billede arne_v Ekspert
03. september 2010 - 03:16 #3
De er ellers blevet tilgængelige igen!

http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/index.html

Java SE 6 Documentation

Download Zip