Avatar billede jps6kb Novice
28. juli 2010 - 09:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

IE 8 crasher hele tiden...?

Hej,

Jeg er begyndt at opleve, at IE crasher eller fryser.
F.eks. da jeg skulle ind og skrive dette spm. nåede jeg at klikke på "Programmer", "Browsere" og så frøs den i et par sekunder, efter siden var loaded. Jeg kunne altså ikke klikke på "Internet Explorer". Det er på flere pc'ere, og også efter jeg har formateret.

Fælles for dem er, at jeg har Visual Studio 2010 kørende på dem.
Er der nogen der har oplevet det samme?
Avatar billede Blandy Praktikant
28. juli 2010 - 09:41 #1
jeg er også begyndt at opleve det på min hjemme pc. så overvejer at gå over til fire fox. har forsøgt med nustilling af ie og geninstallation, men tror bare det er ie der mangler justeringer efterhånden.

så ha evt firefox på din maskine, hvis ie giver bøvl. fire fox er der næsten aldrig problemer med.
Avatar billede jps6kb Novice
28. juli 2010 - 09:48 #2
Jeg så lige, at man skal slå tilføjelsesprogrammer fra, som ikke kommer fra f.eks. MS eller Adobe... umiddelbart virker det for mig, men det er jo også kun periodisk. Du kan jo prøve det... jeg melder tilbage hvordan det virker for mig.
28. juli 2010 - 16:20 #3
Under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Er IE fuldt opdateret ?
Hvilket sikkerhedsprogram ?
Hvilken slags forbindelse ? (trådløs/trådet) ?
...

---

Pssssst: ?  Point ude: 2.455 ? ->  http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/jps6kb (Dem der ikke er grønne) - du vil få flere forslag/løsninger hvis du pænt følger op på dine tidligere GAMLE spørgsmål...
Avatar billede jps6kb Novice
29. juli 2010 - 09:52 #4
Win7
Win + IE er fuldt opdateret.
F-Secure uden Real-time scan
Trådet forbindelse.

Tak for påmindelse om point. ;)
Avatar billede jps6kb Novice
28. august 2010 - 18:44 #5
Jeg har forsøgt nu med tilføjelsesprogrammer over noget tid, men desværre uden held. Lader den stå åben lidt længere, hvis nogen skulle have en løsning.
28. august 2010 - 18:55 #6
Pssssst: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/jps6kb ?
(Når DE er 'klaret', SÅ kommer der måske en løsning...)
Avatar billede jps6kb Novice
28. august 2010 - 19:02 #7
Jeg er i fuld gang?
Avatar billede jps6kb Novice
06. oktober 2010 - 20:48 #8
.