Avatar billede delakuer Nybegynder
26. juli 2010 - 17:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Joomla sql database

Hejsa eksperter!

Jeg har en side på filmanmeldere.dk som er lavet via joomla, nu skal jeg så ha den flyttet over på murof.dk
Jeg har taget en kopi af alle filer som er på min ftp, har eksporteret min sql database, men når jeg vil indsætte den det andet websted siger den :

Fejl

SQL-forespørgsel:

-- phpMyAdmin SQL Dump
-- version 2.9.2-Debian-1.one.com1
-- http://www.phpmyadmin.net
--
-- Vært: MySQL Server
-- Genereringstid: 26/07 2010 kl. 13:19:51
-- Serverversion: 5.0.51
-- PHP-version: 5.2.0-8+etch16
--
-- Database: `filmcnmelderen_`
--
CREATE DATABASE `filmcnmelderen_` DEFAULT CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci;

MySQL returnerede: Dokumentation
#1044 - Access denied for user 'murof_dk'@'%' to database 'filmcnmelderen_'

Hvad gør jeg for at få det til at virke?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. juli 2010 - 19:04 #1
På et webhotel, hvis det er det du bruger til murof.dk, kan du typisk ikke oprette en database med CREATE DATABASE kommandoen. Enten har de oprettet en database til dig, eller du skal gøre det via et kontrolpanel. Derefter skal du selvfølgelig fjerne linien med CREATE DATABASE fra dit SQL-script
Avatar billede delakuer Nybegynder
26. juli 2010 - 22:23 #2
Ok, bare svar så får du point
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. juli 2010 - 00:02 #3
Jeg samler slet ikke på point, tak. Svar selv, og accepter dit eget svar.
Avatar billede delakuer Nybegynder
27. juli 2010 - 14:06 #4
Jamen tak skal du have så ;)