Avatar billede Mafiaboy123 Nybegynder
25. juli 2010 - 21:02 Der er 8 kommentarer

Hjææælp, Skærm er begyndt at flimrer med spil??

Hey Folk!!!

Jeg har et bilspil kaldet Live for speed s2, og i den sidste uge er spillet begyndt at se sådan her ud:

http://img217.imageshack.us/img217/7571/lfss2.jpg

Jeg har prøvet at formaterer pcen til windows 7 men det hjalp intet, har også prøvet at reparerer, geninstallere osv. spillet.

Jeg har spillet det i 1 år og det har altid virket perfekt..

Hvad kan dette skyldes??
25. juli 2010 - 21:32 #1
Velkommen til E. ...

Snakker vi om en bærbar's skærm ?
Eller en 'løs' fladskærm ?

Jeg går ud fra at der er styr på driversoftware /
DirectX update ?

Er det kun i det spil den flipper ?
Avatar billede Selas Nybegynder
25. juli 2010 - 22:57 #2
Hvis problemet stadig er der med nyeste grafikdriver/directx install, så prøv at stressteste grafikkortet med furmark eller lignende:

http://www.ozone3d.net/benchmarks/fur/

Det er garanteret her problemet ligger, bliver det meget varmt?

Nyeeste directx (juni):
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=3b170b25-abab-4bc3-ae91-50ceb6d8fa8d&displaylang=en
Avatar billede Mafiaboy123 Nybegynder
26. juli 2010 - 18:08 #3
Det er løs fladskærm til staionær.

Den er fuldstændig opdateret med det driver og directx updates.

I film er der kommet små strimler ned ad skærmen i grøn pludselig:s!!

Prøver lige jeres idéer og vender tilbage.

På forhånd mange tak !
Avatar billede Mafiaboy123 Nybegynder
27. juli 2010 - 15:26 #4
Hey guys. Har prøvet både at stressteste graffik kortet og opdateret alle drivere, men problemet er der stadig :(!!!!

Det er virkelig underligt:/, og overvejer om jeg skal købe en ny pc pga dette problem????

Nogen andre forslag??
Avatar billede Selas Nybegynder
27. juli 2010 - 16:13 #5
Har du mulighed for at prøve med et andet grafikkort?

Alle de gange jeg har set dette problem i andre spil har det været her problemet har ligget.. Det fremstår nok bare ikke lige i furmark. Så om ikke andet så køb sådan et før du køber en helt ny PC.
Avatar billede Mafiaboy123 Nybegynder
27. juli 2010 - 17:37 #6
Okay, prøver jeg. Men bare underligtt, spillet kræver næsten ingenting af computeren og har en rimelig okay gamer pc..
Avatar billede Mafiaboy123 Nybegynder
23. august 2010 - 17:57 #7
Det virkede ikke :((!!
Avatar billede Selas Nybegynder
23. august 2010 - 19:19 #8
Prøv at køre spillet med siden af kabinettet af, det må være en noget andet så, chipset måske.