Avatar billede lydtekniker Nybegynder
25. juli 2010 - 14:45 Der er 14 kommentarer

windows/system32/rundll32.exe fegl dele af kontrolpanelet ude af drift lyd tilføj fjern program

da jeg ikke har en start diskette og derfor ikke kan genindstalere windows ku jeg godt tænke mig at finde en anden løsning på at få startet lyd tilføj fjern programmer igen der er lykkes mig at finde frem til at rydde op i maskinnen diskoprydning og system gendanelse så må det også ku la sig gøre at starte lyden op og lægge nye programmer ind og ta programmer ud det er bare hvad hvordan gør jeg det?
25. juli 2010 - 15:07 #1
Velkommen til E. ...

På trods af dit NickName er du ikke skrive/stave teknikker *S* ? .......

Under hvilket system ->
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

På hvilket punkt undervejs 'brokker' den sig ?
Og virker alle andre (programmer) ?

...... (De manglende tegn!)

Lidt bedre forklaring ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juli 2010 - 17:39 #2
Prøvede også at tolke spørgsmålet men måtte give op...
25. juli 2010 - 17:41 #3
... vi hører/læser nok ikke mere fra <lydtekniker> *S* ?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. juli 2010 - 18:02 #4
Prøv at kontrollere disken for fejl:
tp://pctricks.dk/chkdsk-pa-vista-215.html
Denne guide er til Vista, men er ikke forskellig fra xp.
Dog hedder computer i xp "denne computer".
Avatar billede 220661 Ekspert
25. juli 2010 - 18:03 #5
Avatar billede lydtekniker Nybegynder
02. september 2010 - 05:10 #6
windows xp kontrolpanel ude af drift jeg har købt en ny computer men måske er der en der ved hvordan man laver den jeg vil da gerne ha løst problemmet computeren virker fint men man kan ikke instalere men kan ikke sæt lyd på osv pga når man laver en handling på control panelet får man af vide af system 32 er ude af drift
02. september 2010 - 06:22 #7
<lydtekniker>: Du har jo slet ikke vendt tilbage mht. overstående indlæg/muligheder ???
Avatar billede lydtekniker Nybegynder
02. september 2010 - 08:20 #8
gider du spare mig fra dine bemærkniger der er nok en der har et svar jeg har før haft problemmer og der har altid været en der viste hvodan man løste et problem jeg har ikke brug for din menning..............................
der var engang 2w can it elever der som hovedopgave skullke bygge 50 computere om dagen i 30 dage 1500 computere jeg købte 4 af dem de kommer hjem til danmark til næste år de har før lavet de 2 af dem da de gik i stykker en har fået instaleret nyt windows da den gik helt i sort de kan og skal nok lave min computer
Avatar billede jano59 Nybegynder
02. september 2010 - 08:10 #9
Åben en DOS / COMMAND prompt. Findes i Startmenuen, eller vælg KØR og skriv CMD klik OK.

Så skulle der komme et sort vindue op med en "prompt" f.eks. C:\...

Prøv og kør denne kommando, det kan tage lidt tid før den er færdig.

sfc /scannow

Hvis der er Data eller andet vigtigt som du ikke ønsker at miste er det altid godt at kopiere dette ud på USB osv. altså lav en backup af dine data om nødvendigt.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. september 2010 - 16:02 #10
Afmelder denne tråd. Gider ikke bruge energi på sådan noget useriøst noget.
Avatar billede jano59 Nybegynder
02. september 2010 - 16:36 #11
Havde jeg overskudet ville jeg også anmelde spørger, han burde ikke havde lov at spørge om noget som helst herinde mere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2010 - 20:33 #12
Hopper også af tråden.
Feedback er 110% nødvendigt, da vi ikke er tankelæsere.
Og da denne ligefrem nægtes at give, ser jeg ingen grund til at fortsætte i dette spørgsmål.
05. september 2010 - 09:12 #13
Nogen der forstår #9 ?? ...................
Avatar billede jano59 Nybegynder
05. september 2010 - 22:06 #14
Nope, det er helt sort, hvis der er nogen som kan forstå det, burde de havde point for det må siges at være en løsning i sig selv ;-)