Avatar billede Nihau Nybegynder
24. juli 2010 - 06:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man annullere et spørgsmål, som er stillet på Eksperten.dk ?

Hej

I går oprettede jeg et vigtigt spørgsmål om mobil hjælp.
Mærkeligt nok kom der slet ingen reaktioner.

Så:
Kan man annullere et spørgsmål, som er stillet på Eksperten.dk ?

Ni ;-) hau
Avatar billede Jensen DK Novice
24. juli 2010 - 06:56 #1
Det kan man  ved selv at lægge et svar som så acceptere så er spørgsmålet lukket.
Men lad det stå et par dage det er ferietid så måske kommer der pludselig en forbi.
spørgsmål om Eksperten er som regel gratis, så du må selv tage de udlovede point her.
Avatar billede Nihau Nybegynder
24. juli 2010 - 07:20 #2
Tak for svaret, silbidor.

Jeg følger dit råd,og håber på at der kommer en flink hjælper forbi mobilos spørgsmålet en af de nærmeste dage
Avatar billede Nihau Nybegynder
24. juli 2010 - 07:20 #3
Fra Nihau til Nihau
Avatar billede Nihau Nybegynder
24. juli 2010 - 07:21 #4
Hej og Tak

Ni ;-) hau