Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2010 - 08:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Database til frimærke-hjemmeside?

Er der nogen, der véd noget om brugbar(e) database(r) til frimærker til brug for hjemmeside?
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2010 - 10:27 #1
luk spørgsmålet
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2010 - 10:28 #2
Luk spørgsmålet
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2010 - 10:35 #3
Spørgsmålet er ikke lukket...Hvordan slettes en kommentar?
23. juli 2010 - 21:15 #4
Spoergsmaalet er lukket, og de 30 points er gaaet tilbage til dig. Men spoergsmaalet er ikke fjernet/slettet.  Det kan man ikke paa Eksperten, der forbliver alt synligt.  Proceduren for at lukke et spoergsmaal hvor der ikke er noget akseptabelt svar fra anden side er, som du har gjort, selv at lave et svar og acceptere det.  Du siger i http://www.eksperten.dk/spm/914697 at du finder det boevlet og ulogisk.  Det er du ikke ene om at synes, men Eksperten stiller gratis et forum til raadighed  som jeg har haft stor nytte af, saa jeg vaelger at leve med noget boevl og ulogik.

Med hensyn til spoergsmaalet - du fik ikke noget svar.  Jeg har heller ingen erfaring dermed.  Jeg gaar ud fra at du har googled paa for eksempel "database stampcollection" og kikket paa hvad der kan downloades, gratis eller for mindre beloeb.
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2010 - 10:09 #5
Mange tak for svar! Desværre er det ret magert hvad der findes via søgemaskiner på nettet. Men, igen, tak for tippet...

Ps. Det ulogiske kan man da leve med, det hjælper bare på ens ressourceforbrug at vide, at der ikke finde en 'kur' mod det alias i dette regi. Nu véd jeg dét.
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2011 - 13:06 #6
- dette for at lukke spørgsmålet.