Avatar billede hypotroch00id Nybegynder
22. juli 2010 - 08:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

.NET 4.0 webhotel?

Er der nogen der kendet et godt webhotel der understøtter asp.net 4.0?  - med ftp adgang. ....til ingen penge?
Det er ikke kommercielt og jeg har ikke brug for fancy domæne.
Jeg betaler i forvejen for  flere  hoteller og domæner men ikke noget der kan spille .NET 4.0
Det mest lovende jeg har fundet er http://www.discountasp.net/ hvor jeg med div coupons kan komme ned på cirka 5 dollars pr md, men dettil kommer så selvfølgelig div bonusudgifter til oprettelse, domæne forudbetaling osv
Avatar billede per-olof Nybegynder
22. juli 2010 - 10:02 #1
Unoeuro http://www.unoeuro.com/products.php 1 Euro+ moms/ måned
Avatar billede hypotroch00id Nybegynder
22. juli 2010 - 11:57 #2
super tak for det :)
Avatar billede per-olof Nybegynder
22. juli 2010 - 12:13 #3
Tak for point.
Jeg vil tro at du ikke bliver skuffet.
Jeg har brugt Unoeuro i 6 år uden problem.
De har ikke telefonsupport uden kun via mail, med for de fleste af os er det lige meget med den der telefonen især da webhotellet kør godt.
Avatar billede hypotroch00id Nybegynder
22. juli 2010 - 12:41 #4
Det lyder godt, lige nu sidder jeg nemlig og er skuffet :-O

Jeg får en meddelese fra serveren lige nu der siger :

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.4927; ASP.NET Version:2.0.50727.4927

og den vil ikke spise <compilation targetFramework="4.0"/>
Så jeg håber deres support funktion er god :)
Avatar billede hypotroch00id Nybegynder
22. juli 2010 - 18:29 #5
glimrende support. De kastede .net 4.0 med det samme!
Avatar billede hypotroch00id Nybegynder
22. juli 2010 - 21:06 #6
ps - hvis nogen overvejer at vælge dem så find coupon codes - fx 3RT6DP
det virker.
jeg fik 3 mdr gratis oven i.