Avatar billede mikaelch Novice
21. juli 2010 - 16:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

wordpress ekspert søges til hjemmeside

Søger wordpress ekspert til rettelse af nuværende blog www.stripdanmark.dk første opgave ligges på at gøre siden mere overskuelig, i den første opgave, disse nedenstående punkter mener jeg forbedre overskuelighed og gør siden mere spændende, i tekst rettelser laver jeg lidt selv efterfølgende når struktur tager form med menuen.
Egen blog til hver stripper, med nuværende booking formular som er på siden nu

Nyt banner alle billeder køre i banner venstre og højre side på hele siden, som stripper selv oploader

Alle billeder der oploades kan sættes under kategorier, alle shows typer, såsom lap dans, body tequila, mv. vores stripper laver derved er de motiveret til at oploade maksimalt antal billeder, da det giver flere klik til deres profil.

Laves Film kategorier med links til profilerne

Hvor der øverste står Book Mandestripper og den anden side Book pigestripper, ligger der et lavet Danmarks kort, som er på siden nu.
Under hver landsdel ligges hver de stripper profiler, der dækker den landsdel.

Ved hver landsdel må ingen stripper ligge øverste eller nederste, derved hver gang man klikker på linket landsdel er det en ny stripper der ligger nummer et under denne landsdel kategori

Ved hver shows type ligger de stripper der tilbyder dette f.eks. lap dans, dobbelt shows mv.

Fodnote nederste på siden ligges disse her sider FAQ siden, links siden, om stripdanmark, kontakt siden.

Skal kunne lade sige gøre at lave et engelske flag til en underside hvor siden skrives på engelsk, oversættelse medfølger ikke denne opgave.

Venstre menu opdeles manuelt, lige nu ligger menu meget svær at se inddeling til priser - shows typer - stripper søges, må gerne laves så man bedre kan se inddeling da denne menu struktur på nuværende side gør den meget uoverskuelig side.

skal tænkes meget over søgeord proces i det lavet arbejde

Vedr. spørgsmål er i velkomme at kontakt mig på min mail admin@stripdanmark.dk ønsker tilbud på pris og er i spørgsmål velkomme at skrive til mig per e-mail og selvfølgelige må i også skrive i tråden her, jeg er desværre ordblind med har brugt lang tid på dette indlæg jeg håber det er forståeligt for jer

Kontrakt bliver både på skrifte og aftales gerne over et møde med skriftlig aftale fra begge partner.
Avatar billede mikaelch Novice
25. juli 2010 - 03:13 #1
jeg søger stadigvæk wordpress ekspert er der ingen der kan hjælpe ?

må gerne vide lidt om søgeord optimering vil gerne også op på ordet polterabend på google
Avatar billede mikaelch Novice
05. august 2010 - 01:07 #2
har desværre fået nogel svar til min stripper polterabend fotomodel siden wwww.stripdanmark.dk afgiver point hermed
Avatar billede mikaelch Novice
27. februar 2011 - 18:41 #3
er lidt videre med profiler http://www.stripdanmark.dk/stripper-mik.html stripper mik se lidt mere nu i profiler mandestripper og fotomodel og fræk en danser