Avatar billede casper95 Nybegynder
17. juli 2010 - 11:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skifter fra slumre til dvale (Win7)

Hejsa eksperter.

Når jeg lukker låget på min nye bærbare pc går den i slumre som den er sat til. Ved ikke hvor lang tid, men notttget tid efter skifter den til dvale. Kender godt forskellen på dvale og slumre, men synes ideén går lidt væk med hurtigt at kunne få den startet når det er dvale. Når den er i slumre starter den maks 2 sek. efter.

Men efter noget tid skifter den fra slumre til dvale. Det må være en indstilling et eller andet sted, men kan ikke rigtig finde det. Har læst på Microsoft's hjemmeside at når batteri niveauet er kritisk skifter den selv til dvale det er også ok, men den er 80-90% opladet når det sker. Så det må vel bare være en indstilling? Sådan var det også på en anden bærbar jeg havde, synes det er lidt åndsvagt, da de ikke starter nær så hurtigt fra dvale som slumre.. Er der nogle friske gutter på linjen som kan hjælpe? :o)
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juli 2010 - 12:57 #1
Avatar billede casper95 Nybegynder
17. juli 2010 - 16:56 #2
Det er også den side jeg har kigget på. Der står ingen ting om det jeg spørger om... For det er først når jeg har sat den i slumre at den så efter noget tid går i dvale i stedet for...

Flere? :)
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juli 2010 - 17:34 #3
Har du kigget i indstillingerne for slumre, om der er sat en tidsbegrænsning her, og at den går i dvale herefter.
Avatar billede casper95 Nybegynder
17. juli 2010 - 17:38 #4
Kan umiddelbart ikke finde noget...
Avatar billede casper95 Nybegynder
12. august 2010 - 16:01 #5
Ældre tråd lukker den..

Løsning: Fandt ingen, måtte bare indse at sådan fungerer den maskine bare.