Avatar billede MetfreakDK Praktikant
16. juli 2010 - 19:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan man bruge Word dokumenter som content i Joomla?

Som overskiften siger, så ville jeg høre om nogen kendte til et plugin/Component til JOOMLA der gør det muligt at skrive en artikel i Word / PDF og så uploade filen og indsætte den som menupunkt, så indholdet af filen åbner som content ?

Jeg har prøvet komponentet Rubberdoc, men der har man kun mulighed for at downloade den uploadede wordfil.
Avatar billede fatal85 Nybegynder
16. juli 2010 - 21:10 #1
Er det et problem bare at copy/paste det ind i "create article"?
Avatar billede The_Buzz Novice
16. juli 2010 - 23:19 #2
plentyforce (9.735 point. Point ude: 600)
600 point ude???

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/plentyforce
Hvis du får ryddet lidt op vil folk nok gerne hjælpe :)
Avatar billede MetfreakDK Praktikant
19. juli 2010 - 15:40 #3
Ja det er faktisk et problem. De flest gange er der billeder med i artiklerne, så det vil være en del nemmere for skribenterne bare at uploade et dokument der var færdigt, enten PDF eller word.

The_Buzz:
Ser det ud som om det er et problem for mig ? hvis du ligger mærke til det så smider jeg 200 points for hver eneste spørgsmål jeg stiller.
Avatar billede fatal85 Nybegynder
19. juli 2010 - 21:15 #4
hmm det her er lige det tætteste jeg kan finde på et du beskriver.

http://extensions.joomla.org/extensions/directory-a-documentation/documents-cloud-based/5327?qh=YToyOntpOjA7czozOiJwZGYiO2k6MTtzOjQ6InBkZnMiO30%3D

Du kan også undersøge om et vil være muligt for dig at få materialet i CSV format, da der er mange importers der virker med det format.
Avatar billede fatal85 Nybegynder
22. juli 2010 - 22:03 #5
Kunne du bruge det til noget?
Avatar billede MetfreakDK Praktikant
28. juli 2010 - 18:15 #6
Ja det ku jeg faktisk... takker.. smid et svar.
Avatar billede fatal85 Nybegynder
28. juli 2010 - 21:16 #7
Ok, det var godt :)