Avatar billede steenolsen1 Nybegynder
15. juli 2010 - 10:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Sidemenu i Wordpress

Kan det virkelig passe, at man i WordPress kun kan få vist alle eller ingen sider i en menu?

Jeg kunne godt tænke mig den klassiske menu over sider (ikke posts), der lister siderne, og når man vælger en side, vises hele menuen fortsat, men også de sider der måtte ligge under den side man aktuelt er på.

Det burde da være lige til, men kan ikke se hvordan dette gøres, ej heller finde plugins, der kan håndtere det. Kan du hjælpe?
Avatar billede steenolsen1 Nybegynder
15. juli 2010 - 23:34 #1
I plejer at være så hurtige herinde - er der slet ingen der har et bud herpå?
Avatar billede glensbo Nybegynder
23. juli 2010 - 21:29 #2
Er det som på denne side?:
http://www.stofskiftesygdom.dk/?page_id=27

Der er to specielle sider under googleannoncerne - hvis ja er vi på rette vej!
Avatar billede steenolsen1 Nybegynder
25. juli 2010 - 20:18 #3
Er lige kommet hjem fra Sverige - better late than never, ikke? :-)

Nej ikke på den måde. Det er bare en listevisning af sider. Et godt eksempel er http://www.erhvervsilkeborg.dk/ivarksatter/udviklingsparker/

Her kan du se, at der vises alle undersider fra Iværksætter, men SAMTIDIG med at siderne under udviklingsparker vises, fordi det er siden Udviklingsparker man er på. Altså en under underside. Herved vises alle siderne i "sektionen" iværksætter, men samtidig de relevante sider under Udviklingsparker. (Ved godt at det ikke er WP, men menuvisningen spiller)
Second best, er som på http://www.epinion.dk/ydelser/effektivisering hvor undersider under den aktuelle sektion vises - dog uden resten af siderne. Dette site kører i WP.
Avatar billede glensbo Nybegynder
25. juli 2010 - 23:01 #4
Ja det kan jeg godt følge - gad vide om WP kan vrides så langt? Måske er der muligheder i version 3.0 - under alle omstændigheder stiller det jo krav til både WP koden  og databasen. Falder jeg over noget vender jeg tilbage,
Avatar billede glensbo Nybegynder
25. juli 2010 - 23:11 #5
Måske kan du finde mere inspriration her:
http://wordpress.org/tags/submenu
Avatar billede steenolsen1 Nybegynder
25. juli 2010 - 23:21 #6
Tak for det - det tjekker jeg lige ud.

Egentlig synes jeg at det burde være et basalt plugin til et så udbredt "CMS"... Det ville netop give nye muligheder i retning af at gøre det til et brugbart hjemmesidesystem, snarere end "bare" et blog system. Uden at ødelægge fokus i øvrigt...
Avatar billede steenolsen1 Nybegynder
02. september 2010 - 08:46 #7
Fandt desværre ikke en løsning. Lukker spørgsmålet - tak for indsatsen ellers, glensbo.
Avatar billede glensbo Nybegynder
02. september 2010 - 09:10 #8
Sådan - det er OK med mig, det er altid spændende om man kan pege nogen i de rigtige retning. Følgende side vil jeg i løbet af en måneds tid lave om til en Wordpress model, baseret på 3.01
www.allergiskdag.dk

Pøj Pøj med dit projekt
Avatar billede glensbo Nybegynder
02. september 2010 - 09:11 #9
det var allergiskhverdag.dk
Avatar billede steenolsen1 Nybegynder
02. september 2010 - 09:23 #10
Der bliver vist lidt at flytte rundt på. God fornøjelse med det :-)