Avatar billede candymaniac2 Nybegynder
10. juli 2010 - 21:30 Der er 4 kommentarer

et javascript?

Hej med jer. Jeg har et lille problem, som jeg håber i kan hjælpe med.
På min hjemmeside skal jeg lave en prisudregning på nogle få produkter. Jeg forestiller mig, at der skal være højst 5 dropdownmenuer hvor man skal kunne vælge mellem nogle produkter.
Når man har valgt i hver menu, skal det give en pris. Findes der et script der kan gøre det. Jeg regner med det kan gøres i java. Jeg har selv ingen programeringserfaring. Har dog med held redigeret lidt i nogle javascripts.

På forhånd tak
Avatar billede arne_v Ekspert
10. juli 2010 - 22:30 #1
Du får nok hurtigere og mere kompetent respons her:
  http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/JavaScript/
Avatar billede werd Nybegynder
11. juli 2010 - 17:09 #2
Rigtigt at du skal benytte den anden kategori når du mener JavaScript - men du MÅ ALDRIG lave noget så kritisk som prisudregning i kode der udføres hos klienten - brug i stedet php, jsp, asp.net eller noget andet der udregnes på serveren
Avatar billede arne_v Ekspert
11. juli 2010 - 17:16 #3
Man skal ihvertfald kun bruge værdier der er udregnet server side til noget af økonomisk betydning.

Men man kan godt lave noget "convenience show total so far" client side.
Avatar billede arne_v Ekspert
25. juli 2010 - 22:39 #4
Husk at lukke her.