Avatar billede mogsan Nybegynder
08. juli 2010 - 13:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 og trådløst netværk

Efter vi er kommet fra ferie og der har anvendt et utal af WI-FI'es fra diverse hoteller kan vi ikke komme på de ønskede netadresser fra vores trådløse hjemmenetværk.
Den siger konstant, at URL-adressen ikke kan findes.
Specifikationer:

Notebook Farrari One 200
FORBINDELSE : Opasia
Kort: Artheos ar5b93

?
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. juli 2010 - 16:01 #1
Kan du se dit trådløse netværk når du klikker på internet adgang nede i højre hjørne?
Avatar billede VFJ99 Nybegynder
08. juli 2010 - 16:17 #2
Dine sikkerhedsindstillinger til netkortet kan hænge på nogle af de andre Netværk du har besøgt. Nogle gange kan den ikke skifte automatisk tilbage. Prøv at find indstillinger/egenskaberne til dit trådløse signal (hvis du kan se det) og sæt dem op så de passer med sikkerhedsindstillingerne i din Router.
Avatar billede mogsan Nybegynder
08. juli 2010 - 23:02 #3
JA, DER ER FULDT SIGNAL...
Avatar billede mogsan Nybegynder
08. juli 2010 - 23:03 #4
hmm, lyder som en sandsynlig løsning, men jeg er desværre mongol til at undersøge dette nærmere... så det...
Avatar billede VFJ99 Nybegynder
09. juli 2010 - 00:04 #5
Hele processen er svær at forklare, men du kan starte med at højreklikke på den trådløse forbindelse og vælge egenskaber. Prøv dig lidt frem og se om det virker (WPA eller WPA2). Prøv evt. også at skrive kodeordet igen.

WPA skal stå til TKIP
WPA2 skal stå på AES

Prøv begge muligheder. Rammer du den rigtige opsætning tilslutter den automatisk.
Avatar billede mogsan Nybegynder
10. juli 2010 - 09:09 #6
Hej,
den var ikke sat op til automatisk fremfinding af ip-adresser.
så den virker nu...