Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2010 - 20:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til php kalender og galleri

Hej Experter

Har brug for hjælp, kan ikke finde en tutorial/script til en kalender som selv skifter dage/måned, og mangler også en tutorial/script til et flot galleri. (:

MVH Christian
Avatar billede kokkens Nybegynder
07. juli 2010 - 21:06 #1
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2010 - 21:22 #2
Hej Kokkens

Det er en fed enkelt kalender, men kan den laves støre? kan ikke lige se i koden hvor den skal ændres for at blive støre?

MVH Christian
Avatar billede wanze Nybegynder
07. juli 2010 - 21:25 #3
<table width="35%"> sandsynligvis.
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2010 - 21:39 #4
Hov havde ikke lige set det, men tak (:
du skal nok  få pointene, men har du også script til et godt men enkelt galleri?

MVH Christian
Avatar billede wanze Nybegynder
07. juli 2010 - 22:09 #5
Hvis du søger efter "php gallery" på Google, så finder du ok tonsvis.
Avatar billede kokkens Nybegynder
08. juli 2010 - 19:11 #6
Tritte

hmm ik lig på hånden men kan da prøve at lave et?

hvad skal det kunne ? bare upload nogle billeder til en ftp og så vise dem eller ?
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2010 - 19:46 #7
Skal være sådan så, der er en masse små billeder. Og når man trykker på et kommer det frem på skærmen i støre format, og man må godt kunne skifte når du har trykket på et.

MVH Christian
Avatar billede kokkens Nybegynder
08. juli 2010 - 19:49 #8
okay har du msn? hvis ja så add lig amok_kok @ hotmail.com så snakker vi om det ? :)