Avatar billede moroax Nybegynder
22. juli 2001 - 22:42 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Nyt spørgsmål fra bruger ??

Var det ikke en idé at hvis man ved en eksperten.dk bruger \"plejer\" at komme med godt spørgsmål/svar/kommentarer at man så kunne få mail hvergang han/hun er \"aktiv\" (skriver et eller andet)

????.....

i øvrigt, ALLE de nye ting admin skriver er på vej, hvor bliver de af ??..
som eks. denne bruger er onLine/offLine

* MoRoax...

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. juli 2001 - 22:45 #1
Er vi ikke nok overvåget i denne verden !? Skal det nu være muligt for andre brugere at tracke f.eks. mig, min gøren og laden herinde med hjælp fra Eksperten ?

I DON\'T THINK SO!

Hvis der kommer en \"tdaugaard er: Online\" ting så SKAL der være mulighed for at disable den indikator - ellers er jeg VÆK herfra.
Avatar billede annikadk Nybegynder
22. juli 2001 - 22:49 #2
jeg vil IKKE vises online/offline - rager ikke folk om jeg er herinde og kigger, eller ej.

ICQ og andre messenger er nok \"overvågning\" for mig.

Derudover kunne det være en ide at læse Admins kommentar i 104 andre spr. hvor der er kommenteret at det ikke kommer endnu, da den \"internationale\" side er på vej, og har taget længere tid at lave en forventet..

Kommer der en tvungen on/offline, er jeg smuttet.
Om jeg er et tab ved jeg ikke, men nejtak
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. juli 2001 - 22:56 #3
annikadk:> Jeg tror der er mange der smutter hvis der kommer en \"Online/Offline\" uden at den som standard er slået fra og kan slås til og fra som man lyster.

Og jo, det er et tab hvis du smutter herfra .. du plejer at være god at have med i en diskution :-)
Avatar billede dna Nybegynder
22. juli 2001 - 22:57 #4
øøhh.. tdaugaard: en on/off-line for dig er jo nem nok! Det behøver ikke være andet end et statisk billede!

** tdaugaard er online ** :-)

Well, jeg er nu heller ikke tilhænger af det... lidt \"privat-liv\" må man vel have..

dna
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. juli 2001 - 23:02 #5
dna:> *GG* naaarj da .. jeg er da offline .. når jeg sover ;o) eller dvs. _jeg_ er offline, min computer er online *G*
Avatar billede moroax Nybegynder
22. juli 2001 - 23:04 #6
Mjaa..

det er nu ikke fordi det rager mig om \"folk\" er online eller ej,
Men hvis man sidder med et spørgsmål hvor man (som man jo tit gør) skriver frem og tilbage,
så ER det altså surt at sidde kl. 02.32 og vente på de sidste par linier fra en som man tror/håber på er ved at komme med det afgørende til det svar man næsten har

* MoRoax...

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. juli 2001 - 23:09 #7
moroax:> tjae .. that\'s life .. det er det samme på usenet ..
Avatar billede moroax Nybegynder
22. juli 2001 - 23:12 #8
>> tdaugaard (med små bogstaver *GG*) >>
\"Er vi ikke nok overvåget i denne verden !? Skal det nu være muligt for andre brugere at tracke f.eks. mig, min gøren og laden herinde med hjælp fra Eksperten ?

I DON\'T THINK SO!\"

Hmmmmm......
ked af at skulle sige det til dig, men det findes altså faktisk allerede,
prøv at trykke på eks. annikadk og se hvad der kommer frem:
Spørgsmål besvaret af annikadk
Spørgsmål oprettet af annikadk
Spørgsmål hvor annikadk deltager
annikadk\'s point

Hvad er det lige i disse linier du nok skal hen og have en snak med admin om ??..

Hmmm...
er DETTE slutningen på tdaugaard\'s gøremål på eksperten.dk ??...

Sig mig hvor forskellen på en mail i min mailbox vs. jeg hopper på eksperten.dk og læser om hvad du fortager dig her ???...

* MoRoax...

Avatar billede annikadk Nybegynder
22. juli 2001 - 23:20 #9
besvaret og oprettet er oki..
desværre kunne man måske ønske sig at det blot var \"kommenterede\" spr. og ikke ALLE man \"deltager\" i der er i den sidste liste.

Og selvom man kan læse de ting, så rager det ikke andre om jeg er herinde og leder efter et spr for at finde et svar fx.
Jeg vil ikke være inde et sted hvor man under tvang skal \"offentliggøres\" via ens status.
Avatar billede annikadk Nybegynder
22. juli 2001 - 23:20 #10
(ligesom jeg ville have om der stod IP ved mit navn)
Avatar billede moroax Nybegynder
22. juli 2001 - 23:51 #11
>> annikadk >>
\"(ligesom jeg ville have om der stod IP ved mit navn) \"

Nej nu MÅ i sq da snart stoppe,
dit Nicknavn vælger du selv, og kan derfor være 100% annonym,
din IP adresse kan (for det meste) spores, ja næsten helt ud til \"Real life\" er DET bedre ??..

Så må i sq da ttilbage til netcoders.dk hvis i vil være no-namez

* MoRoax...
Avatar billede annikadk Nybegynder
23. juli 2001 - 00:01 #12
moroax: går ud fra at du ud fra mit nick herinde ikke kan se min IP.
Ligesom visse gæstebøger og tagwall gemmer ved ens indlæg ville det da være trist måde at bruge herinde *doh*
Avatar billede moroax Nybegynder
23. juli 2001 - 00:22 #13
>> annikadk >>
nå det var SÅDAN du mente det,
trode du ville have det som før set på chat steder
212.223.222.222 wrote: blablablablablablablabla

for DET ville sq være surt,
mht. at være annonym på nettet,
så ER der vist ingen steder som slår op i TD\'s database om dit navn og adresse er rigtig så her er løsningen nem:
Navn:  Hans
Efternavn:  Hansen
Født:  11.11.2000
Adresse: Hansevej 222
Post nr.: 2222
By: Hanseby
tlf. 22222222
e-mail: sut@paa.mig <- læs og forstå den *LoOoL*

*doh* <- ?? BigFan af Homer Simpson too ??..
  -> Homer RULEz....

* MoRoax...

Avatar billede annikadk Nybegynder
23. juli 2001 - 00:39 #14
hehe... *doh* når jeg lige får flip over at blive misforstået - men kommer derfra.
synd den kommer kl møg om natten på tv3

ogogog.... overvejer om man skal ofre pengene på dem på dvd ;)
Avatar billede moroax Nybegynder
23. juli 2001 - 00:54 #15
>> jeg har 8 -10 båne FYLDT med Simpsons,
de er så gamle og slidte at det næsten er løgn
men de er stadig fede at se (igen og igen) når der ikke lige er andet eller når man bare lige skal æ.. øhh.. - spise ,-) (man må vel heller tale pænt når der er damer til stede *SS*)

AnyWay - Simpsons 4 ever....

* MoRoax...

Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. juli 2001 - 10:55 #16
moroax>> Vi udvikler sitet løbende, men kan ikke følge med alle de ønsker som kommer. Eksperten bliver drevet i vores fritid, da der ikke er interesse i betaling fra brugere, ikke er særligt mange reklamer osv. Det er årsagen, ikke manglende velvilje. Tak for din kritik.