Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2010 - 23:09 Der er 8 kommentarer

dato indstillet billed

hej jeg er ved at lave en lille html hjemmeside, og vil meget gerne ha at den 24 december, skal et bestemt billed blive synlig, og alle andre dage på året usynligt. Håber der er nogen der ved hvordan det kan lade sig gøre.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. juli 2010 - 01:27 #1
Brug et server side script sprog som PHP etc. og lav en if statement som kun outputter IMG tag hvis jul.
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2010 - 21:08 #2
øøøøhh jeg er en seriøs amatør til hjemmesider så hvis du måske kunne uddybe din svar lidt hehe.
Avatar billede arne_v Ekspert
06. juli 2010 - 00:41 #3
Har du mulighed for PHP eller ASP eller ??
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2010 - 20:12 #4
har notepad og frontpage og det er det
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2010 - 20:13 #5
og jeg kan ikke finde ud af at skrive koder selv udover html, så ved ikke helt om det måske er en lidt voldsom mission jeg har kastet mig ud i
Avatar billede arne_v Ekspert
09. juli 2010 - 00:42 #6
Du kunne prøve med noget client side JavaScript!
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2010 - 09:44 #7
ok men aner ikke hvordan det fungere, du skulle vil ikke kende en hjemmeside eller en video som kunne hjælpe mig lidt igang med det
Avatar billede arne_v Ekspert
09. juli 2010 - 19:57 #8
Proev og google paa:
  javascript tutorial

Der er masser!