Avatar billede hansen1142 Nybegynder
04. juli 2010 - 19:21 Der er 5 kommentarer

Installation af vBulletin 4.0.4 fejler?

Hej..

Jeg har problemer med at installere vBulletin 4.0.4 Suite - Efter step 7 får jeg bare hvid skærm med "No input file specified."

Jeg har udfyldt config.php korrekt - Nogen idéer?
Avatar billede hansen1142 Nybegynder
04. juli 2010 - 19:22 #1
Jeg kunne vt. rigtig godt tænke mig noget hjælp via MSN.

Vedkommende der er villig til dette får sine point.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
04. juli 2010 - 19:55 #2
Ifølge ekspertens regler, skal hjælp ske over ekspertens hjemmeside, så alle kan bruge de informationer der bliver udvekslet.

omkring dit problem må du vente til en anden melder sig.
Avatar billede hansen1142 Nybegynder
04. juli 2010 - 20:56 #3
Problemet med dette er jo så lidt at jeg ikke bare kan sidde og videregive oplysninger til min FTX, SQL osv osv her ;)
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
04. juli 2010 - 21:04 #4
Det er så det der findes PM til.

Du kan lave en besked til en anden bruger ved at klikke på hans navn, så du kommer ind på brugerns side, og så klikke "Send en intern besked til brugeren"

Men kan godt se din problemstilling, ville heller ikke være tryg ved sådan noget.
Avatar billede hansen1142 Nybegynder
05. juli 2010 - 17:26 #5
Jeg må finde hjælp et andet sted ser det ud til