Avatar billede vifa Novice
04. juli 2010 - 12:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Når mails bliver korrupte..

...hvad sker der så ?.. jeg mener, er det én mail der bliver korrupt eller en hel dbx fil ? Eller sågar alle dbx filer ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juli 2010 - 13:08 #1
Vifa...
Er der en special grund til at du sjældent vender tilbage til dine spørgsmål?

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/vifa
Her kan du se dine gamle spørgsmål, og få dem gennemgået med lidt feedback fra dig.
Ingen feedback = du har ikke læst de kommentarer/svar der er kommet. Sådan skal du tænke.

Desuden må dette spørgsmål gerne formuleres lidt bedre.
Avatar billede vifa Novice
04. juli 2010 - 13:27 #2
Jeg er ikke sikker på hvad du mener med sjældent, for jeg læser alle de kommentar der kommer. Har jeg ikke svaret prompte tilbage skyldes det sikkert jeg har siddet på en langsom adsl forbindelse i Spanien. Men som udgangspunkt vil jeg da mene at jeg har svaret tilbage til dem som har hjulpet mig.

Okay.. kan så lige se jeg har misset en tråd, Sry for that.

.. og tilbage til spørgsmålet.

Jeg kan se at Outlook Express opretter en dbx fil for hver mappe man har i Outlook Express. Det jeg er interesseret i at vide er, hvad der sker når mails bliver korrupt ? har heldigvis ikke prøvet det (endnu). Men er det en enkelt mail der bliver korrupt i den pågældende dbx fil, eller er det hele dbx filen der bliver korrupt. Eller bliver alle dbx filer i Outlook Express korrupt ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juli 2010 - 13:38 #3
Du har ikke bare misset een tråd.

Du har nu en liste over dine spørgsmål. Nu kan du i ro og mag kigge dem i gennem og komme med feedback på dem der mangler.
Avatar billede vifa Novice
04. juli 2010 - 13:50 #4
Nu har jeg så kigget dem igen - og der er jo ikke noget at komme med feedback over !
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juli 2010 - 14:02 #5
Er de aældre end en uge skal du nok bare lukke dem så.
Avatar billede vifa Novice
04. juli 2010 - 14:26 #6
Hermed gjort..

Men synes du ikke det havde været bedre at sende en PM til mig istedet for at ødelægge mit nye spørgsmål ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juli 2010 - 17:48 #7
Dit spørgsmål er der stadig. Intet er ødelagt dér!
Avatar billede vifa Novice
18. august 2010 - 16:17 #8
...!