Avatar billede newbie_s Nybegynder
03. juli 2010 - 10:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprette regler til sortering af post.....

Hej
Jeg har i min microsoft office outlook oprettet 3 konti og ønsker de indkomne mails sorteret i forskellige mapper.

Det fungerer næsten perfekt, men alligevel er der enkelte smuttere nogle gange. Den ene konti har jeg over den sidste måned modtaget 120 mails hvor af 4 ikke blier sorteret rigtigt.

Jeg har gjort som følger:
Funktioner -> Organiser -> Regler og beskeder.

Her har jeg oprettet en ny regel og valgt for hvilken konto den skal gælde:
Anvend denne regel efter modtagelse af meddelelsen via kontoen POP3 (det blir kontoen kaldt)
og kun på denne computer
flyt den til mappen Gammel mail

Alligevel ender ca 3-4% bare i indbakken.....nogle forslag?
03. juli 2010 - 12:00 #1
... måske nogle (andre) regler som modarbejder hiannden ?
Avatar billede newbie_s Nybegynder
25. august 2010 - 16:58 #2
lukker
Avatar billede kedde65 Praktikant
26. august 2010 - 20:42 #3
du kan altid køre en clear rules på din Outlook og starte forfra... der kan opstå lidt miskmask hvis der er for mange regler og så bliver Outlook forvirret.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester