Avatar billede newbie_s Nybegynder
03. juli 2010 - 10:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprette regler til sortering af post.....

Hej
Jeg har i min microsoft office outlook oprettet 3 konti og ønsker de indkomne mails sorteret i forskellige mapper.

Det fungerer næsten perfekt, men alligevel er der enkelte smuttere nogle gange. Den ene konti har jeg over den sidste måned modtaget 120 mails hvor af 4 ikke blier sorteret rigtigt.

Jeg har gjort som følger:
Funktioner -> Organiser -> Regler og beskeder.

Her har jeg oprettet en ny regel og valgt for hvilken konto den skal gælde:
Anvend denne regel efter modtagelse af meddelelsen via kontoen POP3 (det blir kontoen kaldt)
og kun på denne computer
flyt den til mappen Gammel mail

Alligevel ender ca 3-4% bare i indbakken.....nogle forslag?
03. juli 2010 - 12:00 #1
... måske nogle (andre) regler som modarbejder hiannden ?
Avatar billede newbie_s Nybegynder
25. august 2010 - 16:58 #2
lukker
Avatar billede kedde65 Praktikant
26. august 2010 - 20:42 #3
du kan altid køre en clear rules på din Outlook og starte forfra... der kan opstå lidt miskmask hvis der er for mange regler og så bliver Outlook forvirret.