Avatar billede dkcas11 Nybegynder
30. juni 2010 - 13:31 Der er 1 løsning

2 Modem i et hus

Hej jeg har et meget enkelt spørgsmål ;)
Er det muligt at have 2 modems i et hus?
Jeg sidder desværre i den situation, at jeg har en utrolig dårlig forbindelese med den trådløse router i huset, og kunne være dejligt nu hvor jeg har en kontakt i værelset til et kombifilter.
Jeg spurgte en ven som er lidt af en IT nørd, og han mener man ikke helt kan.
Derfor smuttede jeg ind på TDCs hjemmeside, og de skriver at det kan lade sig gøre at have helt op til 3 sat til, med det abbonement jeg har.

Så hvad er rigtigt?

/dkcas11
Avatar billede dkcas11 Nybegynder
22. marts 2016 - 20:22 #1
Lukning af tråd.