Avatar billede serverservice Praktikant
29. juni 2010 - 22:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Server og netværk freelancer - Odense - søges - 2003/2008 servere - xp og win7

Hej - jeg er ved at få bygget en rimelig kundekreds op og derfor bliver der hele tiden større opgaver.

Jeg har allerede en del freelancere som har været med til specialopgaver og projekt opgaver.

Men jeg har brug for en i Odense som kan erstatte mig som konsulent på server netværk. Det er primært kunder på 5-10 ansatte op til 30 ansatte med 2003 elller 2008 server.

Dit hoved område er 2003/2003 server - netværk - pc med xp , win7, og gerne en der har erfaring med exchange .

Min egen pris hedder pt 660 + moms så ca. samme niveau.

Det er vigtigt at vi kan stole på hinanden og ikke tager modpartens kunder - så derfor laver vi en gensidig samarbejdsaftale der gælder begge veje.
Så vi kan beholde vores egne kunder og samtidig afløse hinanden i ferie m.m

Vi arbejder kun med de ting vi ved noget om - og økonomi programmer har jeg specialister til - så ved spørgsmål fra kunden som ikke er vores område anvender vi en specialist.
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2010 - 22:19 #1
Du er velkommen til at kontakte mig.
Kontaktinformation kan findes på http://www.humanitservice.dk
Jeg tager dog 750 + moms.
Avatar billede serverservice Praktikant
30. juni 2010 - 08:23 #2
Hej Henrik Svendsen . Jeg vil gerne lige se hvad der byder sig af muligheder og har fået en mail fra en anden som kan hjælpe med enkelte opgaver. Men tak og jeg vender tilbage så snart det bliver aktuelt og gerne før ;)

Dennis
09. juli 2010 - 16:28 #3
Hejsa

Vi kunne godt være interesseret i et samarbejde.

Vi har fokus på infrastruktur(server, deployment og i særdeleshed exchange) og udvikling(C# og ASP.net).

Vi kan nok finde udaf noget i dit prisleje.

Kontakt og gerne for en snak, send en email til

thga    contigio  com

Mvh
Thomas
Avatar billede serverservice Praktikant
10. juli 2010 - 10:03 #4
Hej Thomas - men jeg har brug for en i Odense og kan se jeres adresse er sjælland .

Andre der er interesserede - og på FYN ?
Avatar billede serverservice Praktikant
10. juli 2010 - 10:12 #5
Hej jeg opretter lige et ny spørgsmål da jeg kan se at I begge er udenfor Fyn og det bliver for lang kørsel for jer og for lang responstid.
Avatar billede serverservice Praktikant
10. juli 2010 - 10:13 #6
svar
10. juli 2010 - 14:33 #7
Mange drifts opgaver kan klares via remote, vil også spare tid selvom man er placeret i Odense.

Du var ikke så klar omkring varigheden af opgaverne, men vi er ikke blege for at tage til odense, bare der 3-4 timer i opgaven.

Men nej i forhold til afstanden duer vi ikke til at løse en paperjam, eller et defekt keyboard.

I dit nye spørgsmål bør du nok forholde dig til de typiske opgaver og disses varighed.

Jeg vil sige at vi klarer typisk ca 80% af vores opgaver remote.

Der er indrømmeligt nogle få kunder som ikke kan forholde sig til at vi kan løse tingene over internettet, men det kan man i langt de fleste tilfælde.

Jeg tror at både Henrik Svendsen og vi er fuldt klar over at dit behov er i Odense.

Vi respektere selvfølgeligt at du kun ønsker at samarbejde med lokale virksomheder.

Mvh

Thomas
Avatar billede serverservice Praktikant
10. juli 2010 - 15:02 #8
Hej - jeg er klar over at meget kan laves remote - men her er jeg dækket meget godt ind allerede mht remote og får henvendelser helt fra Thailand m.m .

Jeg mangler en samarbejdspartner som kan tage ud når der skal laves noget lokalt også hvis en disk skal skiftes på en server eller anden router eller firewall sættes op.
Det er også vigtigt for mig og kunden at vi viser os derude for at skabe en god atmosfære og klarlægge overfor hvis der evt. bør forbedres på nogle ting eller noget kan effektiveres meget til en rimelig pris. Og samtidig skal vi kunne lytte til kundens ønsker og behov.

Man behøver ikke være exchange specialist men vigtigst er at man kan løse generelle problemer på server og netværks samt pc - Og kan sin grundlæggende IP forståelse.