Avatar billede cassim Nybegynder
26. juni 2010 - 20:43 Der er 6 kommentarer

Skærm / Grafikproblem

Hej Eksperten.dk

Jeg sider med en PC der har nogle meget store problemer.

Geforce 8800 GTX 512mb
Intel dual core (Core2Duo) 1,8GHz (eller lign) Socket 775
2x1028mb ram DDR2
550W psu.
en WD hdd 500gb
Det er de hard facts om pcen

Når den starter op alle første billede er det okey. (vises grafikkort driver) Derefter kommer den til den normale boot screen. med nogle underlige hvide streger gennem hele skærmen (se billeder)

Når boot screen er over går den over til den boot screen hvor man normalt bruger til at install windows på "Cd/DVD boot" vises... Dette billede er så i normal mode. uden nogle problemer eller lign. Men så går den over i windows load (se billeder) Så er problemet der igen.

Når jeg starter op i windows nu her er det i en 640x480x4bit opløsning. (x4bit er farve)

Køre det på en Samsung syncmaster 24" der normalt køre på 1920x1080 opløsning.

Vi har installed nye driver til den.. Har prøvet at skifte ram og lign.

http://customdata.info/fil/IMG_0319.jpg

http://customdata.info/fil/IMG_0320.jpg
26. juni 2010 - 20:53 #1
Velkommen til E. ...

Virker som HARDWAREFEJL i grafkkortdelen ?!?
Avatar billede cassim Nybegynder
26. juni 2010 - 20:56 #2
Noget der kan gøres eller er det et nyt kort der skal til ?
26. juni 2010 - 21:20 #3
... det er mit umiddelbart forslag ...
Avatar billede KHHP Juniormester
27. juni 2010 - 00:20 #4
Det gjorde min PC også med mit gamle Radeon 9800. Anskaf dig et nyt grafikkort. Det skulle løse problemet, som du selv nævner og som både jeg og karise_larry siger at du kan prøve.
Avatar billede cassim Nybegynder
27. juni 2010 - 10:26 #5
tak
27. juni 2010 - 11:15 #6
... lægger hermed et [svar], som du efterfølgende kan [Acceptere] ...

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

Du er velkommen en anden gang ...