Avatar billede mrf0x Nybegynder
21. juni 2010 - 21:08 Der er 1 kommentar

Selvstændig programmør søges til selvstændigt projekt

Jeg / vi søger en programmør, som har lyst, drive og vilje til at deltage i et selvstændigt projekt. Der er som skrevet tale om et selvstændigt
projekt så guleroden er at være med til at skabe et revolutionært produkt (ja det mener vi da ihvertfald selv), en ny form for service, som endnu ikke er set... For enden af regnbuen er der måske en stor pose penge.
Så er du klar til at springe ud som selvstændig fuldtid / deltid - så har du her muligheden for at udfolde alle dine kreative evner.

Du skal ikke indskyde penge i virksomheden! Der er mange opgaver og mange udfordringer, som kræver flere hænder - derfor snuser vi efter talenter, som også brænder for en chance.

Du kommer fra (?)..

Du vil  arbejde sammen med mig... Som eneste udvikler pt. på udvikler fronten mangler jeg en sparringspartner og samtidig en mand/kvinde, som ligesom jeg brænder for den gode idé.

Dine tekniske kompetencer:

Flydende i C#
ASP.NET (WebForms evt. MVC)
Javascript, CSS, XHTML
Ajax, Silverlight og jQuery
Linq / LAMBDA

Følgende kompentencer er ikke nødvendige, men en god ting at have
et mindre kendskab til:

WebServices
WCF (Windows Communication Foundation)
SQL Scripting (MSSQL)
Microsoft Entity Framework
Avatar billede jps6kb Novice
22. juni 2010 - 11:41 #1
Hej,

Du må gerne smide en mail på kim@b-web.dk og fortælle lidt om projektet.

Med venlig hilsen
Kim Bang