Avatar billede Zecous Nybegynder
21. juni 2010 - 17:19 Der er 5 kommentarer

Flytning af domæne

Ved ikke om spørgsmålet er havnet i den rigtige kategori. Men mit spørgsmål er:
Jeg har købt er .com domæne hos webbyen.dk. Kan jeg flytte mit domæne til et f.eks. gratisdns.dk og så pege den mod mobileme og få min hjemmeside iweb til at fungere med mit domæne. Kan det lade sig gøre? Eller hvordan skal jeg ellers gøre?
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. juni 2010 - 17:24 #1
Du kan godt flytte det til gratisdns og pege det hen mod en IP eller web adresse.
Avatar billede Zecous Nybegynder
21. juni 2010 - 19:03 #2
dvs. At jeg kan flytte mit domæne dertil (og hvordan gør jeg det :)
og så pege den hen mod mobileme og få det hele til funke :)?
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. juni 2010 - 19:08 #3
Kender ikke mobileme i detaljer, men har du en URL hos dem hvor din side kan ses?
Avatar billede Zecous Nybegynder
21. juni 2010 - 20:10 #4
Ja det har jeg :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. juni 2010 - 23:54 #5
Så burde det virke hvis du følger denne guide http://www.gratisdns.dk/howto/urlf/index.phtml