Avatar billede hvorerjulemanden Nybegynder
21. juni 2010 - 12:12 Der er 9 kommentarer

DCIMAN32.dll

hej! jeg er en dreng på 13 år mit problem er at når jeg starter mange af mine programer inklusiv google chrome kommer der et vindue op hvor der står følgene: programet kan ikke startes da DCIMAN32.dll mangler på computeren. Prøv at installere programet igen for at løse dette problem. efter så at have slettet og installeredet mange af de programer som ikke virkede kommer sammme vindue op hvad skal jeg gøre?
Avatar billede newbie_s Nybegynder
21. juni 2010 - 13:55 #1
hey

DCIMAN32.DLL er en windows fil....

Prøv lige at kigge i din ../WINDOWS/System32/ folder
Der skulle den gerne ligge i hvert fald.

Lav evt. en søgning på dit C-drev eller hvor XP er installeret
21. juni 2010 - 13:58 #2
Velkommen til E. ...

(Spøjst nickname *S*)

Under hvilket system ->
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Gennemfør 'oprydning' med ->
http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/ (Specielt punktet [Register]...)
http://www.ccleaner.com/download/builds/downloading-slim
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.

http://www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Avatar billede newbie_s Nybegynder
21. juni 2010 - 14:00 #3
Lav evt. en virus scanning efter virus/spyware/malware...
Avatar billede hvorerjulemanden Nybegynder
21. juni 2010 - 20:35 #4
jeg har windows 7 og hvordan kommer man ind i system 32?
21. juni 2010 - 20:49 #5
Stifinder...
Avatar billede newbie_s Nybegynder
21. juni 2010 - 21:15 #6
c:/windows/system32 eller stifinder(explorer - hvis engelsk installation)

højreklik på start - Sådan gør man da i XP i hvert fald:-)
21. juni 2010 - 21:42 #7
PS: Jeg synes det er en uvane at bruge [højreklik på start - vælge "Stifinder"] så pejer man på den mappe hvor genveje til ens startmenu programmer ligger. Hvad skal man der for ???

Brug
[Denne Computer] på skrivebordet
eller for de smarte
[WindowsTasten] [E]  (Gælder alle Windows Versioner)
så pejer man på 'toppen' iform af C: eller "Skrivebordet"
Avatar billede hvorerjulemanden Nybegynder
22. juni 2010 - 14:51 #8
der er en fil som hedder dciman32 og det er en dll fil....men når jeg går ind på chrome og de andre programer møder jeg stadig den der " programet kan ikke starte da dciman32.dll mangler på computeren" ting : (
Avatar billede hvorerjulemanden Nybegynder
28. juni 2010 - 13:17 #9
og jeg har instaleredet ccleaner og kørt det men det virker stadigvæk ikke hvad skal jeg gøre?