Avatar billede KFJ1972 Juniormester
21. juni 2010 - 06:26 Der er 1 løsning

Dagligt MySQL udtræk til CSV-fil

Hejsa,

Jeg sidder og prøver at lave et udtræk af nogle dataer fra en MySQL-database til indsættelse i Master-detail chart fra HighCharts.

Som jeg har forstået det så arbejder Master-detail chart fra HighCharts med dataer via en CSV-fil. Det er åbenbart ikke muligt at trække dataerne direkte ind fra min database og generere chartet på baggrund af dataerne i databasen. Det vil så sige at jeg på en eller anden måde skal have trukket nogle informationer ud af min database og lagt ind i en CSV-fil.

I databasen kommer der én gang dagligt én ny post til, så CSV-filen skal på en eller anden måde opdateres mindst én gang dagligt.

Informationerne i databasen er meget lig følgende:

2010.05.01            5,56
2010.05.02            5,58
2010.05.03            5,47

Og så videre. Det første i tabellen er datoen en værdi er lagt ind i databasen, Værdien er en kurs, som ændre sig én gang dagligt.

Den eneste "hjælp" jeg synes at kunne finde på siden er punkt 3.1 HER. Men mine evner/forståelse rækker desværre ikke til at jeg kan lave sådan en funktion som trækker dataer ud fra databasen til en csv-fil uden hjælp fra jer. For at sige det helt ærligt, så er jeg helt på bar grund.

Håber derfor på noget hjælp.
På forhånd mange tak.
Avatar billede KFJ1972 Juniormester
21. juni 2010 - 06:38 #1
Ohhhhhhhhh, jeg fandt faktisk selv svaret herinde.