Avatar billede jet2010 Nybegynder
19. juni 2010 - 03:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Win 7 Premium Home - Programmer fryser

pludseligt går alle åbne programmer døde - når jeg så trykker crtl+alt+delete og får den blå skærm frem og klikker start jobliste kører alt igen - joblisten viser at alle programmer kører og jeg behøver ikke røre ved joblisten ellers, for at det hele vågner til live - der er ikke noget særligt CPU forbrug. Når det så kører igen sker det samme efter et stykke tid og processen må gentages - når jeg holder joblisten åben kan jeg nogen gange bare trykke esc på den blå skærm. Det er forskelligt, hvor lang tid der går imellem frysningerne. Hjæææælp - det er sk...irriterende
Avatar billede jet2010 Nybegynder
19. juni 2010 - 03:27 #1
PS: Vil det mon hjælpe at opgradere til Pro eller er det ikke Win der er noget galt med ? PC er kun ½ år og kørte uden problemer de første 4-5 mdr.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2010 - 06:46 #2
Hej og velkommen til Eksperten.
Har du forsøgt at kontrollere disken for fejl?
http://www.w7forums.com/use-chkdsk-check-disk-t448.html
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2010 - 07:54 #3
prøv at hente process hacker
husk at søge efter skjulte processer

den må kunne vise dig hvad det er der kører eller får den til at stoppe

http://processhacker.sourceforge.net/
Avatar billede Selas Nybegynder
14. juli 2010 - 22:41 #4
Prøv at teste dine ram med prime95, men det ser ikke ud som om du kommer ud over en geninstallation.
Avatar billede jet2010 Nybegynder
17. juli 2010 - 01:56 #5
Tak for forslagene alle sammen - de 2 første meldte ikke noget - prøver snarest det sidste af - jeg giver 10 point til jer hver for at dele jeres viden med mig - skal nok lige melde om det sidste forslag giver nogen løsning
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juli 2010 - 06:26 #6
Ingen tilbagemelding og lukket tråd???
Avatar billede jet2010 Nybegynder
27. juli 2010 - 01:25 #7
Hej 220661,
jeg må indrømme, at jeg er ny på dette, men jeg troede (tror) faktisk, at jeg havde svaret på de reaktioner jeg havde fået - og jeg har også fulgt vejledningen for at uddele point og troede så, at I havde fået dem, men det har I ikke eller ???
Avatar billede Selas Nybegynder
27. juli 2010 - 02:51 #8
Nej du har beholdt dem selv, du afviste vores svar, lavede et selv og tildelte pointene til dig selv, du kan se det i #5 "accepteret svar". Bare glem det, men husk det til næste gang.  ;o)