Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2010 - 13:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WordPress problemer

Jeg har nogle problemer jeg ikke kan løse, og har derfor brug for hjælp ...

For det første er der på en eller anden måde gået helt kuk i fotoalbummet (NextGEN Gallery ). Det er begyndt at vise de små thumbnails i forskellig størrelse.

Dernæst vil jeg gerne foretage nogle rettelser i teksten på en af siderne.
To steder mangler jeg at få oversat et ord til dansk. To andre steder vil jeg gerne have fjernet et link under en tekst.
I disse fire tilfælde har jeg ikke været i stand til at finde ud af hvilke filer der er tale om.

Desuden vil jeg på en side gerne - såfremt det er muligt - have erstattet dag, dato, måned og år med teksten: "Spørg eller kommenter!".

Endelig har jeg brug for hjælp til at placere en audio afspiller jeg har fundet. Jeg har naturligvis forsøgt selv, men går i stå ved et af punkterne (punkt 3), hvor jeg ikke helt er med på hvad det er jeg skal gøre. Og så er jeg ikke med på hvilken mappe det er jeg skal placere de tre filer i.
http://www.premiumbeat.com/flash_resources/free_flash_music_player/multiple_tracks_mp3_player_menu.php

Jeg håber meget der er en som vil hjælpe med dette. Det er det sidste jeg mangler for at siden kan blive færdig.
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2010 - 20:13 #1
Mod betaling!!!
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2010 - 01:01 #2
Så bruger jeg pengene selv.