Avatar billede puddelundercover Nybegynder
16. juni 2010 - 22:55 Der er 1 løsning

Tip til osCommerce plugin?

Hej eksperter,

Jeg leder efter en måde hvor jeg i osCommerce kan (eller et plugin som kan) oprette en vare med varianter, som har forskellige priser:

A: 150,-
B: 150,-
C: 200,-
D: 220,-
Sæt: 550,-

Gerne med andre attributter, som ikke indvirker på prisen (f.eks. farve, størrelse etc).

Nogen der har nogen idéer eller tips til et snedigt plugin?

På forhånd tak,
Magnus
Avatar billede puddelundercover Nybegynder
18. juni 2010 - 23:19 #1
Hov, har fået oprettet to spørgsmål  - svar venligst på http://www.eksperten.dk/spm/912463 istedet