Avatar billede hkprofil Forsker
16. juni 2010 - 10:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kalenderudskrift med noter

Når jeg udskriver en ugekalender med alle dage i format "3-fløjet" får jeg venstre del med kalender, og 2 fløje med "noter". Jeg kan vælge notesiderne blanke eller linierede, men er det ikke muligt at skrive på notesiderne før udskrift? Nogen der ved noget om det? Mvh
Avatar billede ptj_11 Forsker
16. juni 2010 - 20:04 #1
Det ser ikke ud, som det er muligt.
Det må være beregnet på, at du tager udskriftet med til et møde, og der tilføjer dine notater i håmnden.
Jeg har lige prøvet med en vedhæftet note til en kalenderbegivenhed, men den kommer ikke frem i udskriftet.
Det er stadig en papirkopi, beregnet til håndskrevne notater.
/ptj_11
Avatar billede hkprofil Forsker
16. juni 2010 - 20:54 #2
Ja - du har nok ret! Tak for din respons - send venl. svar!
Avatar billede ptj_11 Forsker
16. juni 2010 - 21:10 #3
Jeg vil gerne sende dig et "venligt" svar -:), men jeg har jo ikke løst dit problem for dig, så jeg skal ikke have noget for det.
Det kan jo også tænkes, at der dukker en eller anden op, der kan et trick.
/ptj_11
Avatar billede hkprofil Forsker
19. juni 2010 - 15:26 #4
Jeg har forhørt mig på Microsoft og de bekræfter, at det kun er til håndskrevne noter! Jeg vil dog gerne give dig mine point, da du trods alt gjorde et forsøg.
Mvh hkprofil
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. juni 2010 - 02:38 #5
OK da, her er et svar.
Hilsen
ptj_11