Avatar billede serverservice Praktikant
15. juni 2010 - 08:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløs print server til windows 7 ?

Jeg har 2 kunder som tidligere har anvendt denne print server
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=475571 - men den virker ikke i win7.
Man kan slet ikke køre softwaren i win7 - den virker ellers til og med Vista .
Jeg har prøvet flere work arounds uden held og forsøgt at connecte til ip på driveren men det virker bare ikke.

Er der en anden wireless print server til win7 som bare virker ?

Jeg håbede på Linksys ville udsende firmware og wizard til win7 men det sker vist ikke ....Er der ev. noget man kan gøre via webinterface
Avatar billede serverservice Praktikant
15. juni 2010 - 08:19 #1
Jeg prøver lige sidste gang iflg denne guide og vender tilbage http://www.ehow.com/how_5396340_set-vista-vista-windows-linux.html
Avatar billede serverservice Praktikant
16. juni 2010 - 14:28 #2
Nå nu har jeg endelig fået det til at virke i windows 7 efter flere forsøg. Af en eller anden grund ville det ikke fungere på min Zyxel router men ok via Linksys.
Jeg vil ikke begynde at nulstille min Zyxel som er sat op til min webserver også.
Jeg har installeret via guiden osv og anvendt resten via den guide jeg henviser til samt andre.

Hej Hej
Avatar billede serverservice Praktikant
16. juni 2010 - 14:28 #3
lukker