Avatar billede netwizard Nybegynder
14. juni 2010 - 16:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke gemme filer ??

Min pc har på en eller anden mærkelig måde mistet evnen til at gemme filer...

Når jeg f.eks med internet eksplorer prøver at gemme en fil på skrivebordet kommer den med fejlen "filnavnet er ikke gyldigt"

forsøger jeg at gemme filen alle andre steder skriver den "der er ikke fere filer"

Samme problem kommer med f.eks Excel. her kan jeg heller ikke gemme filer mere. den kommer med samme meddelelse "der er ikke flere filer"

se eks her : http://ste-c.dk/fejl.bmp

Der er ikke nogen problemer når jeg skal gemme allerede gemte filer.. kun når der er tale om "gem som"
Avatar billede Rebjorn Nybegynder
14. juni 2010 - 17:18 #1
Kan det være at dit skrivebord er skrivebeskyttet? Ved du hvad det er? Og ved du hvordan man checker det?
Avatar billede netwizard Nybegynder
14. juni 2010 - 17:31 #2
jeg ved godt hvad det er, og dette er ikke tilfældet.. jeg ser mig selv som værende ret god IT bruger, supporter osv. men denne lille ting kan jeg sku ikke lige finde ud af.

og som tidligere skrevet er det ikke kun skrivebordet.. det er OVER ALT på computeren.. den siger "der er ikke flere filer" på skrivebordet skriver den "filnavnet er ugyldigt"
Avatar billede vejmand Juniormester
14. juni 2010 - 18:07 #3
Har du prøvet med en systemgendannelse?
14. juni 2010 - 18:50 #4
Under hvilket OS:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

---
Avatar billede netwizard Nybegynder
14. juni 2010 - 18:52 #5
Jeg har gendannet til sidst kendte sted hvor jeg er sikker på det virkede!!

Det drejer sig om Win7 64 bit home premuim
Avatar billede netwizard Nybegynder
14. juni 2010 - 19:29 #6
Prolemet er løst... jeg havde for nyligt installeret "folder lock 6"

Vha søgning på google fandt jeg frem til at denne kunne have lavet ravage.. hvilket den så også havde..

Ellers tak for hjælpen!