Avatar billede vifa Novice
13. juni 2010 - 15:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jeg ved jeg har den.. men den er væk :S

Hej,

Jeg håber I eksperter kan hjælpe mig. Jeg har et dokument jeg udskrev den 2. januar i år, hvilket står i nederste højre hjørne på papiret. Nu skal jeg have printet en ny kopi af dokumentet, men jeg kan simpelthen ikke finde det. Eneste ledetråd jeg har er, at der i nederste venstre hjørne står følgende: "mhtml:mid://00000025/".

Jeg har bogstavelig talt endevendt min computer de sidste to uger for at finde det.

Lidt held har jeg dog haft med mig; da jeg tjekkede mine mails fandt jeg et umiddelbart tilsvarende dokument, men printer jeg dette får jeg jeg ikke det der 'mhtml' med i nederste venstre hjørne og ydermere får jeg i øvrigt også headers fra emailen med - derfor formoder jeg, at jeg har en anden kopi af dokumentet liggende.

Jeg tror spørgsmålet går på, om det er muligt, at printe den mail jeg fandt uden headers (bruger Outlook Express) og samtidig få det der 'mhtml' med; og i så fald hvordan ? Fordi så kan det nemlig være med til at afkræfte at der ikke findes en anden kopi.

Håber nogle kan hjælpe, har brugt alt for meget tid på at lede efter det dokument og kan simpelthen ikke huske hvor jeg printede det fra sidste gang - eller i så fald hvordan jeg printede det.

På forånd tak,
13. juni 2010 - 15:31 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2010 - 15:37 #2
Hvis det er et Word dokument, kan du finde det via seneste dokumenter i Word.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2010 - 15:38 #3
Hvilken slags dokument er der tale om?
Avatar billede vifa Novice
13. juni 2010 - 16:04 #4
Den mail jeg fandt, har teksten til at stå i selve mailen. Åbner jeg mailen som 'besvar' eller 'videresend' ligner selve teksten et objekt da jeg kan flytte rundt med hele teksten i en boks; jeg kan dog godt redigere i teksten. Den pågældende tekst er taget fra et Intranet, hvilket jeg kan se eftersom der er to links i selve teksten der referer dertil.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juni 2010 - 17:14 #5
Husk, dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler, du skal derfor selv lukke dette igen.
Avatar billede vifa Novice
14. juni 2010 - 22:01 #6
Det dokument jeg har liggende har en titel i øverste venstre hjørne, sideantal angivet i øverste højre hjørne, det der mhtml i nederste venstre hjørne og dato i nederste højre hjørne.

Jeg har her til aften prøvet at printe fra forskellige programmer af, for at se om jeg kunne finde det program som laver det layout.
Her er hvad jeg har erfaret mig so far:

Printer jeg mailen med CutePDF forslår den selv et navn a la "mhtml".

Omdøber jeg den pågældende mail til .mht og åbner den i Internet Explorer får jeg det rigtige layout når jeg printer. Den skriver sågar mhtml i nederste venstre hjørne efterfulgt af dens sti. Det oprindelige dokument jeg har, har dog ingen sti i nederste venstre hjørne: Der står slet og ret kun: "mhtml:mid://00000025/"

Kan det mon lade sig gøre på nogen måde at printe en mail igennem IE fra Outlook Express (uden den omvej jeg selv tog) ? Er interesseret i at vide hvorfra det "mhtml:mid://00000025/" er kommet med fra.
Avatar billede vifa Novice
04. juli 2010 - 14:22 #7
Lukket