Avatar billede a/s Nybegynder
09. juni 2010 - 09:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor virker Autoudførsel ikke i Internet Explorer 8

Mangler Autoudførsel
IE 8 / Windows 7
Jeg har foretaget følgende indstillinger:

BRUG AF AUTOUDFØRSEL TIL
x Værktøjslinien Adresse
  x Browserdata
  x Favoritter
    Feeds
  x Brug Windows Search.......
x Formularer
x Brugernavn og adgangskoder i formularer
  x Spørg mig, inden adgangskoder gemmes.

men jeg bliver aldrig spurgt - og funktionen virker ikke.

Jeg mener felterne med navn/adgangskode skulle fremstå udfyldte og have grøn baggrund!

Hvad mangler jeg at gøre?
Avatar billede a/s Nybegynder
09. juni 2010 - 09:08 #1
Jeg bruger Norton Internet Security - kan det have nogen betydning?
Avatar billede folk2003 Nybegynder
09. juni 2010 - 11:40 #2
Du har samme indstillinger, som jeg bruger på WIN7/IE8. Da min fungerer, kan jeg ikke umiddelbart se, hvad der skulle være årsagen. Men kig engang på RoboForm
http://www.roboform.com/dk/
Den findes både i en gratis og pro udgave. Den eneste forskel er, at der er "no limit" for adgangskoder i pro-udgaven. Jeg bruger RoboForm, og det er et perfekt program.
Avatar billede a/s Nybegynder
09. juni 2010 - 15:53 #3
=> folk2003:
Når det fungerer for dig i IE8, hvorfor har du så installeret RoboForm?

Det må da kunne lade sig gøre med IE8??
09. juni 2010 - 18:09 #4
... kan godt forestille mig at din NIS (Norton Internet Security), 'vinder' over dine settings... Check i programmet... kender det ikke selv...
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juni 2010 - 20:18 #5
Avatar billede a/s Nybegynder
10. juni 2010 - 14:48 #6
=> karise_larry:
Problemet lå ganske rigtig i NIS.
I IE8 skal NIS være aktiv i Administration af tilføjelsesprogrammer - så nu virker det.
Send et svar og du får point - tak.
10. juni 2010 - 19:13 #7
Ping...
(Det var et [svar]...)