Avatar billede drfg Nybegynder
07. juni 2010 - 13:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Spil Modern Warfare (MAC) på PC servers?

Hej allesammen.

Jeg har anskaffet mig en mac som jeg er virkelig glad for. Men jeg er også glad for CoD: Modern Warfare 1 og vil gerne spille det på min mac. Det  blev rigtig nemt da jeg fandt ud af at der nu er lavet en mac version af spillet.

Til min store ærgelse fandt jeg ud af at mac versionen af spillet ikke køre på de samme severe som PC versionen. Dette undre mig da jeg har spillet WoW, Warcraft 3 og Starcraft 2 på min mac uden problem med at finde pc "servers".

Mit spørgsmål er om der er nogen mulighed for at finde de PC servers som jeg gerne vil spille på uden at skulle købe PC versionen OG et windows styresystem OG bruge Boot Camp?
Avatar billede jokkejensen Novice
07. juni 2010 - 15:10 #1
http://www.apple.com/downloads/macosx/games/demos_updates/callofduty4modernwarfare.html

Det lader til du liiiiige skal opdatere til 1.7.1 :

"What's New in this Version
- This patch brings the Mac version of the game up to the current PC version so Mac users will be able to play cross platform multi-player games.
- Shadows are now enabled for ATI video cards.
- Improved Anti-Aliasing performance on most NVIDIA video cards."
Avatar billede drfg Nybegynder
07. juni 2010 - 17:09 #2
Jeg skyder lige mig selv i foden og hovedet for ikke engang at have opdateret spillet.. og takker bagefter for dit svar.
Avatar billede jokkejensen Novice
07. juni 2010 - 17:11 #3
ja det er lidt omkostningen ved at vælge mac spil, opdateringer kommer senere osv..

Men er du vild med mac, så er det nok godt nok at støtte udviklingen hertil.

/J
Avatar billede drfg Nybegynder
07. juni 2010 - 17:51 #4
Du har helt ret. Og da jeg ikke spiller særlig mange spil er det faktisk ikke det store problem. Men CoD vil jeg sgu spille. Jeg siger igen mange tak og får lige givet points.