Avatar billede iniquityDK Nybegynder
06. juni 2010 - 19:45 Der er 3 kommentarer

Word ordbog på engelsk og ikke dansk

Hej

Jeg har office 2007 på min pc og når jeg skriver i word så er der altid en rød streg under mine ord. Og når jeg så højre klikker på orderne så står min ordbog som engelsk. Hvorfor gør den det?

Hvad skal jeg gøre får at få den til dansk?
Det er en dansk version. Hvergang jeg så vælger dansk  når jeg højre klikker så virker det til jeg skriver et ny or
Avatar billede kado Nybegynder
07. juni 2010 - 17:00 #2
For at undgå de røde undstregninger, skal du indstille Word til at bruge ordbog og stavekontrol i det sprog du skriver i

/kado
Avatar billede Tobber16 Nybegynder
20. juni 2010 - 12:00 #3
Du skal vel vælge standard sporg (dansk)

Det gør du ved at klikke på sprog nede i nederste "actionbar" (den sidder mod venstre) så vælger du dansk så den er markeret, derefter klikker du på standard og OK. så tror jeg problemet er løst...